Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 5+3 og fikk i går litt brunlig utflod eller gammelt blod, vet ikke helt hva jeg skal kalle det men brunt er det, hadde også veldig mensenmurringer i går så jeg trodde dette skulle ende i en SA. Jeg har ikke så store murringer i dag men de er der og det kommer fortsatt litt brunt. Det jeg lurer på er om dette er en begynnelse på en SA og om det er noe jeg selv kan gjøre for å forhindre dette? Jeg var kvalm nesten hele tirsdagen men synes det har blitt litt mindre nå, kan kvalmen variere eller er dette oxo et dårlig tegn? Ellers så er puppene fortsatt super vonde og sover dårlig på natta.. Vil så gjerne beholde spiren, dette er tredje gangen jeg har blitt gravid og vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen. Er det noen som har hatt lignende og det har gått bra med? Jeg hadde litt brunt utflod ved min andre gravidetet i uke 8 så jeg vet ikke om dette er "vanlig" for meg men den graviditeten endte med MA i uke 17 (fosteret døde i uke 11) men vil ikke tro at det har noe sammenheng med det brune utflodet. Dette ble kanskje langt men håper noen kan komme med noen hjelpende ord:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...