kokosyklus Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Hvor mange av dere har barn på 18 mnd som liker å pusle, putte i puttekasse etc?
annki83 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 snuppa på 19 mnd har nettop begynt å like puslespill.. putte kasse har aldri vært noe stor hit hos henne. men storebror var helt motsatt...
kokosyklus Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 å ja:) Jeg er bekymret siden puttekassa er skikkelig hat for henne. tenker ikke på at de er barn og individuelle... Ja ja, utrolig hvor opphengt man blir i milepelene man leser om.
frk Nilsen Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Puttekassen har aldri vært noen stor hit her. Men han liker å sette ting på plass der de hører hjemme. Bøker i bokhyllen, sko i skohyllen...
Ranveig R Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 No er ho snart 21 mnd, men gjorde det frå før ho var 18 mnd. Puttekasse har vi ikkje, men sånne store hama-perler er ho kjempeglad i. Og sånt brett med hull og "soppar" med "stilk" som ein setter nedi hullene (huskar vi hadde sånne i bhg då eg var liten, har ikkje sett dei på lenge, med unntak av i open bhg). Trudde ikkje ein døyt på at ho ville klare det då eg sette det framfor ho ved 16-17 mnd, men ho har vore kjempeivrig sidan første forsøk. Kan sitte og putle på i 20-30 min om ho får det for seg. Grovmotorisk har ho vore sein, men finmotorisk er ho visst normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå