Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har meldte meg ut like før jeg fikk forrige pakke, og likevel dukker enda en pakke opp i posten. Hva gjør jeg nå?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 sender den tilbake. sikker bare en feil fra deres side.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Altså seriøst? Du har meldt deg ut og fått en pakke og du vet ikke hva du skal gjøre? Måtte du lære å skifte bleie på sykehuset også?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Ring Goboken og hør med de hva du skal gjøre! Ikke hør her....
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Sender den tilbake med et brev med evnt opplysninger de trenger for å si opp medlemskapet. Så skriver du at du sier opp medlemskapet i go'boken med dette brevet.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Jeg er IKKE interessert i å betale porto for å returnere en pakke som jeg ikke skulle hatt! DET var poenget! Du trenger ikke å sprenge et blodkar av den grunn? HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har jo meldt meg av via deres egne nettsider, slik de har henvist til at det skal gjøres. Må jeg da seriøst bruke tid og penger på å få dem til å akseptere det?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Eh. Du bare sender den tilbake til avsender. Det koster deg ingenting. Som sagt. Måtte du lære å skifte bleie også? Trenger du hjelp til å slå på pcn?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Alt har en første gang, så du trenger ikke å svare HI på den måten. Jeg har aldri hatt behov for å returnere en pakke, og vet derfor ikke at dette er gratis. Hvordan skal man vite noe om man ikke har vært ute for det? Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Hva med å maile/ringe de? Enten har du meldt deg ut for sent (og du vet vel når du sendte mailen/har mailkopi) og da er det faktisk din egen skyld. Da må du enten betale for pakka eller returportoen. Ellers så sender de deg en returlapp som du kan sette på pakka og sende den tilbake uten at det koster deg noe. Så det skulle vel ikke være så vanskelig, eller???
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 bare pass på å si at det er feilsendt, så skal returen være gratis, hvis ikke kan du ende opp med å måtte betale for det...pakka kan ha kryssa utmeldninga de slik at de mottok sendingen for seint...ellers så har jeg opplevd flere ganger at jeg har meldt meg ut tidsnok og likevel fått pakke, men de skjønner gjerne tegninga når pakka kommer i retur. Fryktelig irriterende, men beholder du pakka kan de kreve deg betalt for den, så likegreit å bare få den sendt i retur.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #12 Skrevet 24. juli 2009 Du ringer dem og sier du ikke skal ha pakken. De sender deg en returseddel i posten som du klistrer på pakken og sender den tilbake. Null porto og null problem.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #13 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har satt abb på hold via deres nettside, veldig oversiktlig og lett å få til. Tror kanskje HI skal gå inn og dobbeltsjekke at hun har meldt seg ut? Evt ringe dem og høre hva som er skjedd. Trodde forresten alle visste at man kan returnere post gratis. Det er jo bare å krysse ut tilsender og skrive retur, så sedes den tilbake til avsender, og de må betale porto! Lykke til HI Goboken har forresten veldig god sørvis!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #14 Skrevet 24. juli 2009 Letteste måten å gjøre det på, HI...er å ringe eller sende en mail til dem. Vanskeligere er det ikke. Greit at det er første gangen det skjedde, men første gange det skjedde med meg, sendte jeg en mail til dem. Fikk svar med engang at dem skulle sende sånn returlapp, som jeg bare klistret på original embalasjen og sendte det. Gikk lett som bare det. Noe du selv skulle ha tenkt på selv kanskje???
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #15 Skrevet 24. juli 2009 dette skjedde meg også, meldte meg ut i tide, men fikk neste pakke likevel. tror de prøver seg på å tjene mer penger jeg da men..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #17 Skrevet 24. juli 2009 Bare putt den i en postkasse. skriv returner til sender. De som må dekke det da. Så ringer du dem og ordner så du ikke får purring på pakken. Har jeg gjort selv..helt ok det..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #18 Skrevet 25. juli 2009 jeg fikk pakke av de idag- som jeg har avbestilt. Var det den bondegård boken du fikk?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #19 Skrevet 25. juli 2009 jeg har også måttet sende tilbake ting jeg ikke har bestilt og det er IKKE gratis!!!!!! så du som klikker helt her og sier HI er så dum kan bare holde kjeft og dra til helvete! jeg måtte BETALE 300 KRONER for å sende tilbake noen bøker en gang etter mye krangling med posten!!!!!!!!! dette er 3 måneder siden men har ikke hørt noen ting etter erstatningskravet mitt!!!!!!!!!!! det er ikke bare til å legge en stor bokpakke i en av de røde postkassene skal jeg si deg, åpningen er nemlig ikke så stor!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #20 Skrevet 25. juli 2009 14.01; når du må sende tilbake en bok du har mottatt må du betale porto for den lille venn, så det er ikke bare å sende den tilbake uten videre. Jeg skjønner at HI er irritert når hun har meldt seg ut av klubben så skal ikke hun måtte betale porto, men det må hun altså. Jeg er medlem av bokklubb, for å avbestille bøker, må jeg logge meg inn på hjemmesiden deres. Alt virket veldig enkelt og greit de første gangene, men nå mottar jeg bøker jeg har avbestillt som de mener jeg ikek har avbestillt, å jeg må betale 60 kroner i porto for å sende ei bok tilbake. Var ikke måte på hvor rappkjefta du skulle være da!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #21 Skrevet 25. juli 2009 Der tar du så feil 14.20! Jeg prøvde meg på det engang, å jammen fikk jeg ikke regning i posten på porto, så det der er bare drittprat!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #22 Skrevet 25. juli 2009 Her jeg bor er det plass til å putte pakker oppi hvertfall. Men da går du inn og hiver den i kassa på postkontoret da. Ingen som ser at du har lagt den der. Stryk over navnet ditt og skriv returner til sender. Da blir de straffet med porto, ikke du. Har gjort det selv og funker fint. Må bare forsikre deg om at de sletter fakturaen..
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 25. juli 2009 #23 Skrevet 25. juli 2009 Har også returnert pakker på den måten, uten å betale.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #25 Skrevet 25. juli 2009 12.26. Er du med i en bokklubb, der du kan avbestille hovedbok på nettet, så får du automatisk en kvittering på avbestilling i mail. Den skal du ta vare på, i tilfelle noe slik skjer. Så hadde dem sendt boka til deg, selv om du har avbestilt, så har du kvitteringen på at du har avbestilt. Og sender du med en kopi av den mailen, så skal du slippe å betale 60 kr for å sende tilbake boka. Du er så veldig smart selv, så ikke vær så rappkjefta du heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå