Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 disse nye glassene de har på kampanje på MD nå i sommer. Kan man få kjøpt dem uten om menyen også??? Står altså ny farge hver uke... så da får man ikke velge da? Bor et halv land unna nærmeste MD og HAR SÅ LYST PÅ DE GLASSENE...... hadde vært topp med en av hver farge.......... sukk http://www.mcdonalds.no/Kampanje/colaglass
<3 Legoland <3 Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har kjøpt Cola glass hos MD før. Så det går sikkert helt fint
1881 Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Men siden du bor et halvt land unna Mc donalds, hvordan skal du kjøpe glassene da? Du må jo nesten oppsøke en resturant! Årets glass er i alle fall kulere enn de som var i fjor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå