Bromelia Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Fler enn meg med super-tett nese? Jeg MÅ ha luft! Får litt panikk her! Jeg bruker nesespry (vet det ikke er bra over tid). Når jeg har sprayet er det åpent et par timer kanskje, så er det tett igjen. Var slik med førstemann også. Noen som har et bra tips, eller? Saltvann fungerer kanskje 10 minutter... Er for øvring 14 uker på vei og 2.gangs. Tror jeg kjennte liv i går. Noen lette dunk helt nederst i magen. Kjente det et par ganger. Bare jeg som innbiller meg ting, eller er det faktisk mulig å kjenne liv så tidlig?
b77h Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Har du prøvd saltvannsspray som man kjøper som flaske m sprut? syns den fungerer ganske bra. I tillegg smører jeg m mentol-krem etter jeg har pusset nesen + sprayet. Føler det har en dobbeleffekt. ikke kjekt å være tett, jeg var det helt i starten av svangerskapet.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Hadde tett nese hele forrige svangerskap, og er på samme viset nå. Pga veldig ømfintlige slimhinner tåler jeg kun saltvann, men synes faktisk Miwana saltvannsspray fungerer veldig greit. Jeg kjente liv første gang tidlig i uke 12.
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Ah kjenner til det...de siste 3 svangerskapene har jeg vært konstant tett!!gjennom HELE tiden,er det denne gangen også!!Saltvann funker ikke i det hele tatt!! Usj ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå