nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 haha... Lille blå kan ikke sette seg på rompa selv, klappe i henderne, peke, vinke, si mange ord. Ikke sover han natta rundt eller kan sovne av seg selv heller! Ikke går han, spiser alene, synger eller liker middagsmat med biter ikke. Ikke er han en storspiser heller Og sikkert enda mer ) hehehe!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Min jente kan alt hun!! Hehe, neida.. Hun kan ikke gå, synge, og heller ikke spise banan. Hun kan ikke si mamma og pappa, kun nam nam..
ergoen Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 han kan ikke gå og ikke sette seg opp på rumpa selv:) han kan ikke sove lenger enn til klokka seks om morgonen:( han kan ikke spise selv og heller ikke drike selv!
Maracuya Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Ikke lese, ikke snakke, ikke synge, ikke gå...:-P Vel - ikke sette seg på rompa selv, ikke reise seg opp, ikke krabbe, ikke sove hele natta... Ikke spise mye. Men han kan klappe i hendene!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Kom på en ting til som tulla mi ikke kan: Kan ikke være hos mammaen sin uten å få pupp først, altså helst skal puppen være ute på vift så den er tilgjengelig til enhver tid:)
sivbeate Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Han kan ikke å gå, snakker ikke (men sier bare nam nam og mamma) han klapper ikke alene (men tar tak i mine hender så vi skal klappe sammen) Drikker ikke selv, spiser bare kjeks selv
<3 + <3 + ? Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Kan ikke krabbe skikkelig, kan ikke gå, ikke klappe, ikke snakke, ikke holde vannflaska selv hvis jeg er der (er jeg ute av rommet derimot...), kan ikke konsentrere seg om puppen (merkelig at hun ikke får whip-lash), kan ikke sove hele natten...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 ha ha- bra tråd! Flisa kan IKKE gå, ikke reise seg ordentlig opp etter ting (står foreløpig bare på knærne og strekker seg oppover), ikke spise/ drikke selv, ikke sovne alene (det kunne hun før- aargh) og ikke peke. Hun kan heller ikke gangetabellen, alle verdens flagg, kinesisk eller alle versene i Terje Vigen. Og IKKE eier hun bordskikk heller gitt- for hun både raper og promper høylydt og griser verre;)
AO3 Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Han har enda ikke lært seg gangetabellen. Vi jobber hardt og intenst, men det ser ut til å ta tid!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2009 hehehe! Håper på maaange innlegg her ) Så kan vi sammen skryte av alt det barna våre ikke kan! Lille blå kan forresten heller ikke bordskikk Ikke kan han sitte stille særlig lenge heller og være tålmodig. Ikke kan han klappe hunden vår ordentlig, men heller river henne i ørene og snuten stakkars
nelliik m/blå & rosa Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2009 hehehe! Håper på maaange innlegg her ) Så kan vi sammen skryte av alt det barna våre ikke kan! Lille blå kan forresten heller ikke bordskikk Ikke kan han sitte stille særlig lenge heller og være tålmodig. Ikke kan han klappe hunden vår ordentlig, men heller river henne i ørene og snuten stakkars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå