Gå til innhold

huuuuff.... *sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble så skuffa over bf nå...hadde gleda meg lenge til idag til å gi han gaven sin..men jeg fikk ikke klem engang.

ville ikke ha kaffe å kake..jeg hadde baka kake til han igår...

dette varliksom et turning point til meg, om han brydde seg eller ikke.

skuffa og tung i hjertet........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gave?

Sa han noe om hvorfor?

Skrevet

Hva var anledningen? Bursdag, bryllup?

Skrevet

det er bursdagen hans idag, så var bursdagsgave, og hadde laga kort med avtrykk av hendene til jena vår. han er singel så ikke noe bryllup nei.

Skrevet

Hva handler dette her egentlig om, bursdagen hans?

Samboeren min har sagt klart ifra at han bryr seg ikke om bursdagen hans.. Han vil heller ikke ha gave, men jeg gir han noe alikevel :) Når folk spørr hva han ønsker seg i gave, så kommer han på ting jeg ønsker meg :)

Du må bare akseptere at han ikke vil feire dagen, men han kunne i det minste ha takket for innsatsen din ihvertfall. Du får bare si til at det er greit at han ikke synes noe om å feire dagen sin, men han kan i det minste være såpass høflig at han takker for gaven og at du hadde bakt kake.. Så vet du at til neste år trenger du ikke ha like forventninger selv om det er dagen hans.

Skrevet

Hvis han er faren til barnet ditt, og dere ikke er sammen... Hva slags forventinger hadde du egentlig?

Kan hende at han er redd for å mislede deg til å tro at han er interessert i et forhold eller at det bare er uinteressant for han siden det kommer fra deg? Ikke frekt ment, men tenker at hvis dere skulle ha vært ilag, så hadde dere vært det nå i og med at dere har fått barn sammen.. Kanskje han er redd for å bli "fanget" opp i et forhold...

Men synes også han kunne ha takket for gaven.

Skrevet

Turning point? På hvilken måte? Skulle hans reaksjon på en bursdagsgave fra deg (moren(som han ikke er sammen med) til barnet hans) ha betydning for din fremtid på noen måte?

Skrevet

ja faktisk så har det mye betydning..

Skrevet

Tydeligvis ikke for han.

Skrevet

bare glem det. gikk bra likevel.

mange nebbetroll her inne altså.

burde egentlig vite bedre enn å søke forståelse her inne men.........

Skrevet

Tror ikke han vil komme på kaffe og kake fordi han ikke er interessert, så derfor tenket han nok ikke på å takke for at du hadde laget kake til han. Kan hende han tenkte at du hadde laget kake fordi du ville, og ikke så mye på grunn av han?

Og hadde du ikke bare laget et kort? Jeg vet at jeg synes det er søtt med kort med avtrykk av hender eller foter, men min mann synes det er søtt i de ti sekunder han ser på det, og så er det litt glemt. Men så bor han jo sammen med barna hele tiden, han føler nok ikke behov for å se på avtrykk av hender når han kan se barna live liksom..

Du burde bare prøve å glemme han og komme deg videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...