sunny81 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 noen som har noen tips til å gjøre humøret mitt bedre?har hatt syke barn i over en uke nå,har tvilling-gutter på 2 og en på 5.det er så mye negative tanker som surrer rundt i hodet mitt.jeg er litt overvektig,det sliter jeg my med,greier ikke å gjøre noe med det. noen som vet om noen nettsteder hvor man kan snakke om noen om dette?har ikke lyst til å gå til legen
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 vet ikke om noe nettside, men ville bare gi deg en klem. du er sikkert trøtt og sliten av syke barn og da kan ting virke håplaust. håper du slipper mer sykdom nå og at du kan slappe litt av og samle krefter, så ser nok ting snart lysere ut skal du se. klem til deg
Si- Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Føler med deg. Først og fremst er jo syke barn en belastning når du kanskje ikke er 100% i form sjøl. Dessuten kan negative tanker ta litt overhånd i forbindelse med svangerskapet. Akkurat det går jo litt i bølger, bortsett fra de som har rot i virkelig bekymringer og problemer. Da må man prøve å fjerne de problemene der det går an. (Jada, lettere sagt enn gjort!) Jeg tenker at du trenger avlastning mer enn noe annet. Vet ikke om du har noe nettverk som kan avlaste deg i forhold til barna, men jeg finner ofte at det å få litt hjelp i huset (har ei svigermor som av og til virvler rundt til kjøkkenet skinner) eller litt barnevakt kan gi en tilbake litt av pågangsmotet ganske raskt. Når det gjelder overvekt er jo ikke svangerskapet det beste tidspunktet for å gjøre noe med det, og en får ikke akkurat løpt ned dørstokken på helsestudio når en har 3 unger. Det eneste du kan gjøre nå er vel å ikke gi etter for usunne lyster, og så tenke at du kan ta tak i dette når babyen kommer. Da anbefaler jeg Fedon Lindberg eller noe lignende, fordi jeg vet at det virker, og det er lettere å legge om hele livsstilen med et slikt opplegg enn med en vanlig slankekur. Til slutt, som en amerikansk bekjent av meg sa, og som jeg ofte tenker: "Breathe out the bad, breathe in the good!" Mager trøst alt dette, men jeg ønsker deg lykke til med å få bukt med de negative tankene. Prøv å finn på noe du kan glede deg til i nær framtid, men som er innenfor det energien din tillater: Be noen du liker, be deg selv til noen, gå på kino eller hva som enn gir deg glede! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå