Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg syntes han var så flink og fornuftig. Nå irriterer jeg meg grønn over de idiotiske vise seg frem meningene sine.grrr.Dumme mann
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 å...det er jo så mye. Han driter ut gjester for å få publikum til å le, han tror alt det han sier er lov, han prater hele tiden og lar ikke gjestene få forklare seg mer en noen få ord osv.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Ja, det er vel han som er programvert. Men en uting å drite ut gjester, hvis det er slikt han driver med.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Før var han mer ydmyk og objektiv. Syntes det var mye bedre å se på da. Nå blir jeg bare irritert
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Opplegget har vel gått ham til hodet, sikkert.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Artig at du skriver dette, HI, for dette har jeg også tenkt på nå i det siste. Det virker som om han er blitt mer varm i trøya og skal virke tøffere enn han er. Før ledet han de som trengte hjelp godt og trygt i riktig retning, nå kan det se ut som han forhaster seg og behandler pasientene noe annerledes. Håper den gode gamle kommer tilbake snart
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Så rart....tenket det samme i går da to døtre var bekymret for mammaen sin fordi hun bodde i telt og hadde en yngre kjæreste. Hun var bare lykkelig og glad for å være kvitt den dominerende mannen sin. Synes Dr.Phil gjorde narr av henne og at hun bodde i telt med en som var lærling.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #11 Skrevet 25. juli 2009 jeg ser sjelden at han faktisk ordner opp i noe. jeg ser det bare en sjelden gang hvis det ikke er noe annet. men når det er slutt tenker jeg alltid: hva nå? hva skal de gjøre nå? hva har han hjulpet dem med? han har gjort narr av situasjonen sånn at den det gjelder skal bli flau og forandre seg? nei tviler på det du...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #12 Skrevet 25. juli 2009 Helt enig med deg. Så ofte på han før, men nå syns jeg bare at han er så tullete. Sier så mye rart, og virker som om alt har gått i hodet på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå