edition Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Og jeg får en gutt o'lykke.. Har egentlig ikke vært så gira på dette svangerskapet, rett og slett ikke brydd meg så mye men nå er jeg helt gira Alt var bra med han, han rørte mye på seg og sparka på meg, men har ikke kjent det enda Men alt er fiiint (man så det gooodt at det var guttebassem hihih=)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Så artig:-)) Jeg har vært på 2 UL, og det er alltid spennende. Første UL (uke 12) var det en veldig aktiv baby. Andre gangen, ved ordinær UL (uke 19) var den så rolig at vi fikk ikke sett kjønn, og jordmor fikk ikke sett noe særlig av de indre organene. Årsaken var dårlig bilder pga. gammelt utstyr sa hun. Skal på ny time på et anna sjukehus 28. juli, og da håper vi å få vite kjønnet. De har bedre og nyere utstyr der. Har gledet meg til denne UL så lenge, så det er så fint at ventetiden snart er over:-) Lykke til videre i svangerskapet, jine:-)
edition Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Det er så gøy å se den lille, bare gleder meg mer og mer jeg Får håpe du ser ting tydelig og får vite kjønnet denne gangen da, synd at dårlig ustyr ødela litt for det er så gøy å høre at alt er bra med den lille:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå