snuppelura-jente10 Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Vanskelig dette her, vet jo at ingen kan gi meg et sikkert svar, men kanskje noen har opplevd noe av det samme? Tok tidlig ul på onsdag, trodde jeg var 6+6, men legen trodde og håpet jeg var en uke mindre på vei. Så ingen hjerteslag. Men alt annet så bra ut, så et lite foster. Tok da Hcg som jeg tok igjen i dag. Hcg på onsdag var på 19000 og bp fra i dag får jeg ikke svar på før tirsdag.. Men 19000 er vel ikke så ille om jeg er ca 6 uker på vei?? Hva tror dere? Lurer veldig på om jeg skal koste på en ny ul til mandag, eller er det bare dumt? Går på veggen snart jeg. Føler meg jo fremdeles veldig gravid..
* * felicia** Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg ville tatt en ny UL om en ukes tid hvis jeg var deg. Slipper du å engste deg. At du har mye symptomer er et godt tegn. Ønsker deg lykke til!
idamamma-00 Skrevet 25. juli 2009 #3 Skrevet 25. juli 2009 Æsj, det er så kjedelig når gleden blir overskygget av bekymringer!!! Har vært der selv i mitt første svangerskap. Viss du ikke blør og har føler deg gravid synest jeg du skal prøve å tenke at alt er helt sikkert fint og vente litt med den ultralyden sånn at du helt sikkert ser det du vil se på skjermen. Tirsdag får du jo uansett svar på prøver.. Lykke til!!!!
snuppelura-jente10 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2009 Ja, det har vært noen tøffe dager, men tenker at jeg er gravid frem til noe annet er bevist. Får svar til tirsdag på bl.pr. men har lest at selv om hcg-nivået stiger kan det ha gått galt. Skal prøve å drøye lengst mulig til ny UL, men spørs hvor lenge jeg klarer det da.. Takk for tankene deres, føler meg alltid bedre etter har ha skrevet her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå