Gå til innhold

Andre med sære behov? :)


maja3

Anbefalte innlegg

Hei! Ny i forumet her. Har termin ca 28. mars.

 

Noen som har merket sære behov siden de ble gravide? Jeg har en datter fra før. I det svangerskapet var jeg i kjempeform (hadde i grunn både enkelt svangerskap og grei fødsel), men jeg hadde så utrolig lyst på makaroni og ost - hver dag. Av alle ting?! Og her for en uke siden kjente jeg igjen at jeg ble irritert på kjæresten da han foreslo noe annet enn pasta til middag, hehe... Så nå går det visst samme vei igjen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bortsett fra at jeg vil ut å spise HVER dag, så er det ikke så mye.. Men MÅ ha sjokomelk til frokost:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet mine tidligere behov.

Klarer ikke cola, sjokolade, mais, lakris, taco, pizza.

Spiser nesten bare brød med ost og syltetøy og frukt.

Håper det går over snart.

 

Men har tidligere hatt dilla på isbiter (i det svangerskapet la jeg på meg 12 kg)

 

Så hadde jeg dilla på cheeseburgere (gikk opp 22 kilo i det svangerskapet)

 

Syns eple med litt ingefær og sukker på er deilig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoghurt, appelsiner, appelsinjuice, mandariner, lime, sitron, annen frukt med mye væske i og iskaldt vann. Og nå fikk jeg veldig lyst på isbiter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå fikk jeg også fryktelig lyst på sushi. Og jeg er på ferie et sted så langt unna sushirestauranter det går an å komme... Sogn er ikke veldig trendy i matveien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, synes det forandrer seg hele tiden hva jeg har lyst på. Det som merker seg er vel at jeg ikke klarer tanken på noe annet enn nettopp det jeg har lyst på i det aktuelle øyeblikket:-)

 

Så pluttselig nå fikk jeg lyst på fiskeboller til middagt,og da blir det fiskeboller til middag!!! Noe annet ville vært uaktuelt:-) Heldigvis har jeg en forståeklsesfull samboer som spieser det jeg har lyst på uten å klage:-)

 

Ellers har jeg heldigvis ikke lyst på søtsaker og kaffe lenger, men derimot Biola og knekkebrød med leverpostei, brunost, ost... Alt som er litt salt i grunn. Øl og vin får jeg frysninger av og det er jo bra, hadde tenkt at jeg kom til å savne å ta en øl eller et glass vin etter en lang dag, men dengang ei... Lurer på hvordan det fortsetter, spennede å se. Det er første gangen for meg, og jeg hadde ikke trodd ta jieg kom til å være så sulten hele tiden! Andre som er sulten konstant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...