*Rutletutt* Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Eeeelsker mine:o) Så behagelige, og så ser de jo kule ut, he he;o) Ser ikke så mange som går med det her jeg bor da, så lurer jo på om det bare er meg;o) Jeg kjøpte jo mine i USA, er deti det hele tatt noe som har kommet hit?
-MtG- Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Det har jeg aldri hørt om. Har du link til noe på nettet eller?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 http://images.google.no/images?hl=no&q=boyfriend+jeans&lr=lang_no&um=1&ie=UTF-8&ei=H3ZpSs61KsqJ_AbwzuyYCw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4 Ser ikke ut som om trenden har tatt av i Norge enda. Ser iallefall sjeldent disse buksene på jenter her i Bergen. Men har sett de har på Gina, så de er her:)
*Rutletutt* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2009 Nei, ikke sånn i farten, men kan se om jeg finner;o) Har sett de på kjendisene i lang tid nå, og var masse sånne i USA, så da kjøpte jeg noen. Har ikke sett de i butikkene her, så derfor jeg lurte;o)
-MtG- Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Trodde det var et merke jeg, men det er egentlig litt for store, formløse guttebukser???
*Rutletutt* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2009 http://www.fash-eccentric.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/trendspotting-bf-jeans-celebs.jpg Googler du "boyfreiend jeans" kommer det opp masse:o)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Hehe, ja, navnet kommer vel av at man liksom skal ha tatt på seg buksen til kjæresten:)
*Rutletutt* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 Er i Bergens-området jeg holder til, så kan stemme det;o) Hvor er det Gina ligger i Bergen? (er det ikke i Åsane et sted?)
*Rutletutt* Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2009 Smaken er som baken (heldigvis;o)) Jeg digger de!) Liker også skinny jeans, så bruker litt av hvert;o) Det jeg ikke klarer er bootcut jeans og sånne med sleng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå