Gå til innhold

2 natt av nattavvenninga unnagjort!! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa la seg klokka syv som vanlig, og sov helt til halv tolv.. da måtte sambo bare gi henne sutten..så sovna hun igjen.. hadde klaget litt fra halv tre til halv fire.. vært litt utilpass.. men sovna igjen og sov til syv!! Spent på natt nr 3!!!!!!!!!!!!!! =) Og når hun fikk mat klokka syv så spiste hun bare ca 100 ml mm. ( jeg sov borte så hun fikk flaske av pappan) Så hun kan jo ikke akkurat være sååååå sulten..

7 mnd i dag er snuppa! hadde vært deilig om hun begynte å sove hele netter nå altså!! DA blir ejg glad ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! =)

Lillebror var også 7 mnd når jeg nattavvendte han. Jeg fant bare ut en dag at jeg ikke ville amme om nettene lenger. Følte han ikke hadde så stort behov for mat på nettene lenger.

Jeg vugga han litt og tilbudte han vann i en tuttekopp og det fungerte som det suste det =)

Skrevet

moota m storesøster& lillebror; Det var sånn her å.. fant bare ut at nå gadd jeg ikke lenger. Våkna MANGE ganger om nettene. Hvor mange dager tok det for dere d?

Skrevet

At han våkna om nettene?

Tja han var ca 7 mnd når jeg nattavvente han, det gikk første natten.

Han sov rundt når han var 17-18 mnd.

Men det er pga atopisk eksem og astma. Så fort han fikk medisiner for astmaen, og når han ikke har de verste periodene med atopisk eksem så sov han rundt.

Han roet seg og sluttet å våkne på det tidspunktet som han hadde fått mat etter 3-4 netter.

Lykke til! =)

Skrevet

Min 4-åring ble avvennet med nattpupp omtrent på samme tid som du gjør nå - eller kanskje det var rundt 8 mnd... Det var to timers hyling en natt med pappaen. Hun sovna til slutt av utmattelse. Så var det over. Etter det sov hun hver natt hele natta gjennom uten pupp. Hadde vi visst da at det var så "enkelt", så hadde vi vel gjort det før.

Skrevet

moota; Uffda.. såpass ja! Men ikke rart det da.. siden han er plaget med det.. dakkar lille gutten!

Rima; hehe.. du sier noe! Jeg er veldig spent på nattan som kommer! Blir jo et helt annet liv å sove hele nattan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...