BITO Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Jeg fikk noe de kaller svangerskapsrelatert fettlever med mitt første barn. De sier dette er ikke det samme som HELLP da trombocytt nivået mitt var normalt. Jeg hadde i tillegg til leverbetennelsen, nyresvikt og koagulasjonssvikt. Hvor jeg kommer fra anbefales det faktisk at en ikke blir gravid igjen da de vet så lite om denne tilstanden, og ikke kan si at det ikke vil skje igjen.. Er visstnok en sjelden tilstand med en viss dødelighet.Holdningen om å ikke får barn igjen er ikke den samme i hele landet. Det jeg lurer på er om noen har hatt denne tilstanden (eller HELLP) og likevel blitt gravid igjen? Gikk alt bra da? Fikk dere samme anbefaling som meg? Jeg vil selvsagt få nøye oppfølging dersom vi bestemmer oss får å få ett barn til.
BITO Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2009 Ingen der ute som vet noe om dette??? Enten er ikke folk på nettet enda eller så er det virkelig sjelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå