Gå til innhold

Ville dere kalt dette en mensentrasjon?advarsel... ekkel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dag 1: kom litt blodspor på papiret. tar i tampong - ingen mer blødning

dag 2: litt blod i trusa. tar i tampong, "halvfull" blod på tampongen da jeg tar den ut.

ingen mer blodspor resten av dagen eller natta

dag 3: litt blod på papiret på et toalettbesøk. tar i tampong men ingen blod på den.

så var blødningen over.

vil derre kalt dette mensen?

vi har forsøkt å bli gravide, har ikke testet, men har ikke giddi pga blødningen.

er redd jeg mister mensen eller noe :-|

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo litt på hvor mye du blør vanligvis da...

For meg ville ikke det kvalifisert til en menstruasjon. Men jeg blør masse og lenge. Jeg ville da tatt en graviditetstest om jeg hadde blødd såpass lite.

Skrevet

jeg pleier å blø mye, og gjerne i oppimot 8 dager..bruker grønne tamponger og de vstørste nattbindene.

Skrevet

Hvis du ser denne blødningen i lys av hvordan menstruasjonen din er til vanlig, så vil jeg si at det er god grunn til å lure litt. Har du hatt denne typen blødning før under mensperioder?

Hvis du normalt sett blør mye, så er jo denne blødningen absolutt et avvik. Kom blødningen til forventet mens?

Det kan ha vært en festeblødning - men hva er grunnen til at du er redd for at du mister mensen?

Skrevet

den har vært veldig rar de to siste gangene. da var den også litt rar, slik som nå, men blødde mer og lengre enn dette. kanskje 5 dager, men mye mindre blod. (testet ikke den gangen heller)

den kommer ca til forventet tid, så den saken er jo grei. eller, denne gangen var den nok 3-4 dager før tiden tror jeg.

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Jeg ville absolutt tatt en test - for meg hadde ikke det der kvalifisert til mensen, spes siden du pleier å blø mye.

Det kan jo være du er gravid - mange som opplever småblødninger omtrent da de skulle hatt mensen, eller bare småblødninger i det hele tatt. Jeg har hatt det i begge svangerskap.

Blir testen negativ og du fremdeles er usikker på hva dette er kan du jo snakke med lege el gynekolog.

Lykke til med prøvinga=)

Skrevet

Høres ut som den mens jeg hadde i begge mine graviditeter, så jeg ville tatt en test.

(også heter det Menstruasjon ikke mensentrasjon)

Skrevet

Eg og hadde lignande blødning som eg trudde var mensen før eg fant ut eg var gravid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...