Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på pilla for to uker siden, fordi jeg hadde glemt så mange på det brettet, Jeg var da på tirsdag i uke 2.! Etter det har vi hatt samleie så og si hver dag. Jeg skulle fått mensen i går, men ingenting har kommet, bortsett fra at jeg blødde litt på tirsdag denne uken. Jeg tok test på mandag kveld, men den var negativ. Jeg vet at de egentlig skal tas om morgenen, men jeg var så spent også så redd!

Så hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å få mensen tidligere enn vanlig om jeg sluttet på et brett før det var ferdig.

Det er umulig for meg å sitte her å vurdere om du faktisk er gravid, men ja, muligheten er der så lenge du har hatt sex uten prevansjon. Du får nok vente noen dager til eller be om blodprøve hos legen, de kan vel vise et evnt. positivt svar litt før en standard graviditetstest.

Forstår følelsen, håper det går rett vei for deg =)

Lykke til!! =)

Skrevet

Grunnen til at jeg vil vite det nå, er fordi at jeg er bedt på sommerfest i morgen. Og jeg har jo ikke lyst å drikke viss jeg skulle hvert gravid!

Er jo for seint å ringe legen min nå. Kan jo kjøpe en test i dag og ta den i morgen tidlig da, Og håpe at den viser et rett svar!

Skrevet

Ja da er nok det lurt =)

Lykke til!! =)

Skrevet

Takktakk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...