Gå til innhold

Flere som savner å


Anbefalte innlegg

Skrevet

amme?

Gutten min fyller snart 2 år og det er ca er halvt år siden jeg sluttet med ammingen. Men jeg savner det så veldig. Synes det var så innmari koselig å ha den stunden som var bare vår. Han har også vært veldig glad i puppen hele tiden, og det hender faktisk at han spør etter den nå også! Trodde egentlig det skulle bli en lettelse å bli ferdig med det, for da er jeg litt "friere" til å ha barnevakt ei langhelg og slik, men jeg føler det ikke slik i det hele tatt.

 

Flere som har det som meg her eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...