Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 amme? Gutten min fyller snart 2 år og det er ca er halvt år siden jeg sluttet med ammingen. Men jeg savner det så veldig. Synes det var så innmari koselig å ha den stunden som var bare vår. Han har også vært veldig glad i puppen hele tiden, og det hender faktisk at han spør etter den nå også! Trodde egentlig det skulle bli en lettelse å bli ferdig med det, for da er jeg litt "friere" til å ha barnevakt ei langhelg og slik, men jeg føler det ikke slik i det hele tatt. Flere som har det som meg her eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå