moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 innebygd sensor som fanger opp når mamma skal opp om morgenen? Barna går 3 dager i bhg, og da har jeg kl. på 7. Ingen av barna er oppe før det, jeg kan ligge lenger også uten at noen av dem har tenkt å våkne. Men, de 2 dagene de har hatt fri de 2 siste ukene, har jeg blitt vekket ca 6.30. 3 av dagene har lillebror våknet og gråter. 1 av dagene skulle storesøster bæsje og vekket meg for å tørke. Blir gal!!!!!!!
Gjest Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Da får du tenke på at når klokken er 6.30 sitter jeg og spiser frokost med mine morgenfugler ;-) (skjønner det er frustrerende altså :-P)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2009 Gjør du? Ok stakkar deg! =/ Men det er skikkelig irriterende at jeg må vekke lillebror 7.30 - 8-00 når vi skal i bhg. Storesøster våkner som regel når jeg er på badet. Og når jeg ikke skal ha kl. på så er de oppe 1/2 - 1 time før. Forstår ikke hva som er gale!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 vi har vært oppe siden halv 5 i dag... Mini på 6 uker fant ut at da var det på tide å stå opp. Hun sovnet igjen halv 7, så nå sitter jeg her da. Kan jo gå og legge meg igjen, men ser liksom ikke helt poenget. Er jo ikke trøtt nå, men blir det vel i løpet av dagen...
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2009 He he da hadde jeg lagt meg på sofaen i alle fall! De skal til faren senere, og da sovner jeg vel kjapt på sofaen når de har reist.. Skal sove lenge imorgen!! =)
Gurine Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Klokken 07 bruker det å være morgen ja, av og til halv 7. Har vært slik i over 8 år nå, så har glemt hvordan det er å sove lenge uten å bli vekt Midterste her hadde en periode der vi kunne stille klokken etter henne, og morgenen startet 05.30 hver dag.. gjeeesp. Nå er de to eldste så store at de kan se litt barneTV på morgenen mens vi sover litt lengre, hvis minste på 8 mnd tillater det da
frinella Skrevet 24. juli 2009 #7 Skrevet 24. juli 2009 Her våkner barnet 06.00! ikke til å ta feil av. eller unntakene skjer da sover hun til et sted mellom 06 og 07. Er jo ferdig med å sove mamma! nå vil jeg leke ! tror jeg hunj eg tentker
Tokatter_USA Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Sånn er det her også. Når hun skal opp tidlig må hun vekkes, når vi alle kan sove litt lenger, våkner hun FØR hun vanligvis må vekkes på de dagene hun må vekkes. (Skjønner?)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2009 Ja jeg skjønner =) Problemet er vel ikke mest at lillebror idag var våken kl.6.30. Men at de andre dagene denne uka, har jeg måtte vekke han litt før kl.8. Utenom på onsdag, da var det storesøster som vekket oss. Hun skulle bæsje og lurte på om jeg kunne tørke. Hun er ikke så flink å være stille, og vekket selvfølgelig lillebror også. Kl.6.40, altså også før kl vanligvis er på..... Nå sitter lillebror her i sofaen og holder på å sovne. Vi hadde frokost for en god time siden og han var så trøtt at han bare sutret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå