Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 har 4 barn med 3 menn......Nå har jeg truffet en fantasisk mann,som gjerne vil adoptere lille gullet.....Han kunne også tenke seg at vi fikk barn sammen!Vi har snakket om å gifte oss og jeg kunne jo tenkt meg å få barn med ham da...De 2 eldste er snart myndig,så det liksom ikke innblanding av flere fedre her. Blir det helt feil å få et barn til?Synes e trist også,hadde aldri trodd jeg skulle bli alene etter siste barnet,men det blir jo definitivt aldri slik man har tenkt stort sett...
skorpionfruen Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg tenker at livet byr på så mye rart man overhodet ikke har kontroll på. Hadde heller ikke sett for meg å bli alenemor etter at førstemann var født, men det ble jeg. I dag har jeg nr to på vei med en fantastisk mann jeg skal gifte meg med. Men har mange gang tenkt på... hva vet jeg, han kunne funnet seg en annen i morgen så satt jeg her da. Man har ingen garantier. Kjenn på magefølelsen din du og lykke til med ny mann. Flott om han vil adoptere, men da regner jeg vel med at faren ikke er inne i bildet på den lille.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Pappaen til minsten er ikke inne i bildet,han har fått beskjed om å holde seg vekke,til han er ferdig med å skylde på meg... Så jeg vet rett og slett ikke hva som ommer til å skje der...Jeg trodde jeg var ferdig etter nr 4,men nå er jeg ikke så sikker lenger... Tusen takk for fint svar og masse lykke til med fødsel,mann og ekteskap ;0)
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har 2 stk med samme mann, men er alene. Føler at jeg er ferdig med barn. Jeg synes det er nok og noen ganger vell så det med 2 stk alene. Han har de annen hver helg. Jeg er livredd for å finne en mann som jeg vil ha barn med, og får 1 eller 2 og så blir jeg alene igjen. Det er skrekken min! For finner man den rette så har man kanskje lyst på barn.. Vanskelig dette, men bare du kan kjenne hva som føles rett. Jeg synes det er flott at han vil adoptere minsten. Og føles det rett for deg, har du vel svaret der. Lyke til!! =)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Det hender jo ganske så ofte at livet blir helt annerledes enn tenkt.,Til tider lurer jeg på om jeg virkelig angrer på at jeg gikk fra min x og fikk barn med en ny mann!! Jeg skulle i utgangspunktet ikke ha barn med noen andre...
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Anbefaler deg å ta vare på de barna du har. De trenger deg mye mere enn et barn du enda ikke har laget, trenger deg. Uansett om de er blitt store, så er de barna dine fremdeles, og du blander bare inn enda mere rot for dem. Og jeg snakker av erfaring.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #9 Skrevet 25. juli 2009 Hvor mye mer er det egentlig å si? Jeg tror dette er et tulleinnlegg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2009 #10 Skrevet 25. juli 2009 Dette er ikke et tulleinnlegg . anonym 04.24 Hvorfor i all verden skulle det være det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå