Gå til innhold

Jammen ka e det d går i....??


Anbefalte innlegg

Skrevet

faen er så lei asyl søkere.....Synes det er rart at det er BARE menn som trenger asyl.Og bare sånn at det sagt jeg er ikke rasist...synes bare det er så rart at vi har penger til dem og ikke til gamle,svake og vanskeligstilte NORDMENN!!

Å med all den voldtekten og annen fanteri de finner på,synes jeg ikke de har en drit i NORGE å gjøre...

 

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Og bare sånn at det sagt jeg er ikke rasist"

 

Neida, ikke i det heletatt.

 

 

Skrevet

Så jeg er en rasist fordi jeg ytrer en mening???

 

Skjønner ikke at det er så vanskelig for enkelte å LESE hva som står i innlegget!

 

Jeg har ingenting imot dem som VIRKELIG trenger å være her og tror nok at kvinner og barn har mye mer her å gjøre enn 99% av de mennene som kommer eller skal jeg si DE eneste mennene som kommer hit..For det er ikke mange kvinner som kommer seg noe som helst sted fra de landene.

 

Så velkommen alle utlendinger,uansett farge bare de

-vil lære norsk

-være tro mot norske lover og regler

-vil jobbe for et bedre samfunn

-ikke føde 90 unger fordi de får kontanstøtte

-lære sine barn rett og galt

-ha moral og omsorg for andre

Skrevet

Hm..

 

- om det er bare menn som trenger asyl, burde du ikke være bekymret for 90 barn og kontantstøtte ;)

 

Menn har kanskje mer behov, i og med at de gjør flere ting som ikke er politisk lovlig i deres land.. men ikke vet jeg. Ser mange kvinner og barn rundt oss - også enslige barn.

 

Er enig i at de burde kunne norsk, integrere seg og kunne lover og regler.. Det er nok sikkert ikke så enkelt å komme til et land, uten videre, og skal finen seg til rette..

Mange av de utenlandske rundt oss her, er faktisk polske arbeidere som tusler rundt på trygd, siden de har mistet jobben! De vil ikke reise "hjem", trives her og nyter godt av vår velferd. Synes det kan være vel så belastende for et samfunn, som asylsøkere uten en trygg havn i verden.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...