Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #1 Skrevet 24. juli 2009 Vi har leeenge diskutert frem og tilbake hva lille jenta vår skal hete, og i dag kom vi plutselig over et navn jeg ikke har tenkt over engang..... Ellinor.... Et sekund synes jeg det er helt nydelig, det neste vet jeg ikke helt... Noen feedback?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #2 Skrevet 24. juli 2009 Jeg forbinder navnet med eldre damer, men kan være fordi jeg kjenner en.. Men må tilføye at hun er en veldig snill og koselig dame, så jeg liker navnet
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Ja, det er nettopp denne assosiasjonen til gamle damer jeg også sliter litt med! Men, så begynner jeg å tenke på alle navnene som er populære nå for tiden, og hvor mange av de som for bare noen år siden ble forbundet med gamle folk - for eksempel Anna, Emma, Nora, osv... Ellinor kan jo like fullt bli populært igjen.... Greier på en måte å se for meg at det ligger ei lita Ellinor inni her:-) Hm... usikker usikker -HI-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå