Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Har en type, fantastisk på alle måter.. Men jeg sitter og snakker med en fyr i usa på msn hver dag nesten, han har en dame også men han er så utrolig søt og vi har hatt kontakt i flere år.. Før jeg traff typen min, vi går ofte på webcam (helt uskyldig da) for å prate.. Han sender meg mail hver dag og spør hvordan det går osv.. Og vi sier fine ting til hverandre hele tiden.. Er det dårlig gjort av meg mot typen?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Nei, ikke om du kan gjøre det samme med typen tilstede;) Om det er et problem, så ja; da er det dårlig gjort, vil jeg si.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Hmm ville aldri latt typen min sett det nei, vi snakker jo om vårt forhold osv. Men samtidig har vi blitt avhengige av hverandre... Sukk, han reiser mye og turnerer, så nå nærmer han seg meg og vil treffes også..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 tulling... ikke ødelegg forholdet du har med typen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå