3småtroll♥ Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Legger merke til det hver gang jeg er innom dette forumet. Ikke er det pinlige spørsmål/svar heller så jeg skjønner ikke helt greia? Noen som kan gi meg noen gode grunner? Må si at jeg syns det var mye hyggeligere på 0-1 år, men etter en stund her inne burde vel mange av de samme som var der for noen mnd siden være her?...Og der var det ikke så mange anonyme....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Noen ganger svarer jeg anonymt da en etter en tid med svar og innlegg legger igjen utrolig mye info om seg selv. Jeg har selv kjent igjen andre og ønsker ikke at det samme skal skje med meg...
Gjest Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg spør av og til anonymt, og bruker av og til nick. Ei venninne "fant" meg utrolig lett. Har bare lyst til å ikke være så synlig.
Glad tobarnsmamma Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Det er jo ikke mulig å være anonym på småtroll 0-1 år, er det? Jeg svarer stort sett med nick, men synes også det er greit å ikke utlevere meg selv noe særlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå