3småtroll♥ Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Var egentlig på vei for å pusse tenner og legge meg, men så hørt jeg selfølgelig noen rare lyder... Så nå sitter jeg har da- i stua med pcn på fanget, lyden nesten av på tv, telefonen ved siden av meg tilfellle noen skumle menn skulle dukke opp;) Vet jo selv hvor dumt det er, men hjelper ikke... Lillemann sover og mannen er på jobb. Håper han ikke blir så sen, men det er uansett noen timer til. Åååååå...Får manne meg opp til å tørre å gå på badet snart. Må gå forbi et stort vindu i stuen og bort mot ytterdøren på veien..Derfor er det liksom tryggere å sitte her uten å lee seg;) Fler som er som meg?
<3 Legoland <3 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er 29 og har aldri bodd med en mann.... :-( :-( Så jeg er vant til å være alene
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ja, jeg har det også slik. men bare i perioder...ikke vet jeg hvorfor...
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Jeg har også hatt sånne perioder. Og når jeg da kommer i seng, legger jeg dyna helt over hodet så bare nesen stikker ut og kan puste. Men nå har jeg flyttet fra bf, og huset, og bor i en liten kjellerleilighet, der de oppe som regel er hjemme og lillebror sover på samme rom, så da er det ikke så skummelt lenger.
fox`y Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 liker ikke å være alene jeg heller. men har blitt en vane når mannen er på sjøen alt fra 6 uka - 3 mnd i strekk. nå har han vært hjemme 3 uker å reiser igjen på tirsdag. heldigvis har jeg gutta hjemme så blir litt selskap i de:) åsså ligg minstemann på samme rom som meg ennå
Sjefsmegga Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 Hehe, har ikke vært redd for å være alene sia jeg var jentungen. Temmer selvstendig rivjern av kvinnfolk som trolig skumle menn burde passe seg for å besøke uinvitert. Selv om det er trivelig å ha mannfolket hjemme så synes jeg også det er deilig med tid alene også av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå