Gå til innhold

Det var mye mas om rockering her i kveld...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blæ blæ blæ ;) ;) ;)

Er man ivrig,så er man ivrig :P

Skrevet

BTW , var meint til meg sjøøøl, ikkje deg Lene!! haha:)

Skrevet

HEHE,trodde ikke du mente meg heller ;) Men du er jo ikke tjukk,så jeg forstår ikke hvorfor du sa det egentlig :=)

Skrevet

haha, henge jo litt igjen etter fødsel som F**** ikkje vil vekk..og det må det..ellers klikka eg!:) følte eg måtte svare her, det e vel strengt tatt vi som har masa om rockeringen i dag? :P

Skrevet

Jeg har vel strengt tatt mast om den rockeringen i 3-4 dager :P

Henger som F igjen her og...på mage og ræva....tynn ellers hehe. Ligner litt på donald ;)

har bare en ting å si: bestill den og ROCK ON! hehe :P

Skrevet

Jaaa, mage og rompe..og PUPPANE kunne goodt komt seg tilbake til normal size!! trenge ikkje dei her!:P

og NO bestille eg..vi får sjå om det skjer noke her no då, det BØR det :)

Skrevet

Pupper var er det? er så heldig at jeg har brystvorter bare jeg haha :P

Neida :P Men synes godt at puppene kunne holdt seg sånn som di var i begynnelsen når melka kom :P

Da var de finest ;)

Flott at du bestilte,skal vi være rockevenner? :P Jeg skal måle meg å sånn før jeg begynner,så skal jeg måle meg igjen etter en måned (kremt,akkurat som om jeg ikke kommer til å måle meg hver dag!! :P)

Håper på bra resultater! ;)

Nattinatt siljemor :)

Skrevet

Jepp, no e vi rocke-buddies!! det blir morro!:)

Om det ikkje blir resultater...dåååååååå..nei eg skal ikkje sei det engang..fordi eg e så positiv.:) natta Lenemor:)

Skrevet

Marsipan; sleng deg med om du har noke kjærleiks-håndtak du vil ha vekk då vel ;)

Skrevet

jag vill v a med på er rocke klubb:)

Skrevet

Velkommen i rockeklubben ;)

Men vi har ikke fått rockeringene våres enda da hehe ;)

Skrevet

jag har ikke komet så godt igang heller, fick så mye blåmerken att jag ville vente litt

Skrevet

Hehe,ja de blåmerkene gruer jeg meg til ;)

Får blåmerker kjempelett jeg

Skrevet

Jeg vil også være med i klubben deres...jeg bestiller meg en i kveld :)

Skrevet

velkommen babyblue:) eg har nettopp bestilt min og, gjorde det før i dag. så no kan vi berre vente til dei kjem og håpe på resultat:)

Skrevet

kremt....kan jeg være med og?? :)

Stilte spørsmål om hva som var så fantastisk med denne rockeringen i går og har siden da lest side opp og ned fra andre forum om effekten...og er inspirert. Har til og med overtalt en venninne å kjøpe sammen med meg (gratis forsendelse ved kjøp av to) og er fryktelig spent på resultatet når det viser seg (dvs jeg må bestille først).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...