Trondheim 74 Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Hei Jeg er nå 12 + 4 på vei :-) Jeg er vant til å sovne på magen, men lurer på om det er trygt nå. Noen tips?
søte lille:) Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Det lurer jeg også på ,men jeg er 23 uker da..Noen ganger sover jeg litt sånn halveis på magen med det ene benet opp langt kroppen(hvis du skjønner)Også tenker jeg noen ganger at det kanskje ikke er så bra??
lenemariann Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ifølge min jordmor er dette ikke farlig så lenge du lytter til kroppens signaler og skifter liggestilling dersom du føler noe ubehag ! Sover selv på magen og er 18 uker idag
Gjest eelis+guttespire Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Dere kan sove på magen så lenge dere orker. Dere får vondt før babyen får vondt :-) For min del har det å sove på magen blitt veldig ubehagelig de siste par ukene, så nå sover jeg på sida, eller sånn halvveis på sida/på magen med det ene benet trekt opp mot kroppen. Det er en fantastisk god sovestilling, syns jeg!
søte lille:) Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Hehe elis+guttespire ,du klarte å forklare sovestillingen litt bedre enn meg!Men er enig.. beste sovestillingen fortiden:)
b77h Skrevet 24. juli 2009 #6 Skrevet 24. juli 2009 jeg leste et eller annet sted at for å få best blodgjennomstrømning til barnet, var det beste å sove på venstre side... Min favorittside er faktisk høyre, men prøver å snu på det ;-) Tror ellers også at man nok kan ligge på magen, så lenge det kjennes behagelig.
Gjest Skrevet 25. juli 2009 #7 Skrevet 25. juli 2009 Jeg ligger mest på høyre side. Viste ikke at det beste var å ligge på venstre side. Jeg prøver å unngå å ligge på rygg, men jeg har ingen garanti at det ikke skjer i løpet av natten. Ellers ligger jeg ofte slik dere forklarer tidligere i tråden, halvveis på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå