Gå til innhold

Se her da:

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.harmonisk.com

Jeg prøver igjen i dag, jeg:-P

*stolt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny???

Gratulerer så masse med verket ditt:)))

Skrevet

Har vært litt bortreist fra Dib i det siste, er du ferdig utdannet nå Mona og er dette ditt nye firma? :)

Skrevet

Jeg holder på, jeg holder på;-) Har bare fullført ett år, står student på visittkortet:-P

Men jeg er ihvertfall i gang, og har proff hjelp i lærerne i et år, veldig praktisk:-D

Skrevet

Da er det ikke lenge til da nei...ett år igjen.

Hvilke program bruker dere på Grafisk nå? Skal snart ut i jobb etter permisjon og vil gjøre noe lignende...

Jeg jobbet som webdesigner og webmaster før....meeen er blitt veeeldig rusten...:(

Skrevet

Photoshop, Illustrator og InDesign.

Jeg har også en deltidsjobb hos en fotograf hvor jeg redigerer bilder, så jeg får spikret den delen også! Veldig gøy:-D

Skrevet

Jeg holder forresten på på egenhånd å leke litt i DreamWeaver for å snekre sammen en skikkelig webside, men ting tar tid så foreløpig er det bare et enkelt bloggoppsett på siden min.

Kommer til å bruke det oppsettet som portfolio på sikt, men vil ha en "skikkelig" webside på resten.

Skrevet

Jeg bruker enda photoshop her hjemme til å redigere og pynte på bilder....men ja...du bruker de samme programmene som meg...

Dreamweaver fikk jeg aldri brukt annet enn på skolen...

Skulle nok hatt oppdateringskurs ja...

Oppsettet var fint og ryddig iallefall og du har fått fram det du ville. Ser mange sider som er overbelastet med ting og null system og mange blinkende ting....absolutt forvirrende..

Skrevet

Det var godt å høre ihvertfall:-) Veldig lett å se seg blind på sine egne ting! :-)

Jeg er så glad for at jeg storkoser meg. Både på skolen, men også med å sitte hjemme på kveldene og pusle. Syns det er utrolig gøy, og kan absolutt se for meg å jobbe med dette "for alltid". :-)

Syns webdesign er veldig spennende også, men vet ikke om jeg hadde vært tålmodig nok til all kodingen og sånt;-)

Skrevet

Hvis du bare lærer kodingen går jo det fort, eneste som er pes hvis du gjør noe feil og må finne feilen i en stor webside, da er det lett å se seg blind som du sier.

Skulle ønske jeg hadde hatt tid til å sitte hele kveldene å pusle jeg og..har en blogg som ikke ser ut i måneskinn...og ikke har jeg tid til å fikse på den heller...

Jeg hadde også lyst å jobbe med dette for alltid men etter å ha vært hos et firma med et sinnsykt tidspress fikk jeg helt nok....Er nok veldig greit å ha sitt eget firma og gjøre ting i sitt eget tempo for jeg ble helt utbrent og hadde til slutt ingen ideer...Mistet helt kreativiteten..

Skrevet

Det er så fælt når man opplever sånne ting. Jeg har alltid vært veldig kreativ, men da jeg begynte i 1. klasse på tegning, form og farge hadde jeg en lærer som var helt tragisk. Hun kjørte meg rett i grøften og jeg mistet alt av inspirasjon og kreativitet for en LANG periode.

Endelig er jeg oppe igjen, og jeg "nekter" å la noen ødelegge meg.

Jeg håper at jeg kan få dette opp og gå sånn noenlunde innen et år. Jeg har fortsatt deltidsjobben min hos fotografen som jeg kan jobbe ihvertfall 50 %, og forhåpentligvis kan jeg fortsette sånn til mitt eget firma betaler lønnen min, eller til drømmejobben dukker opp! :-)

Skrevet

Det er derfor jeg ville bort fra kreativt yrke, man trenger hele tiden vri hjernen for å være mest mulig kreativ, og en dag står man bare stille.

Skulle gjerne hatt fotografjobb jeg, hold godt på den jobben!!

Koselig å prate med deg igjen Monajenten, jeg tar nå kvelden så snakkes vi:)

Skrevet

Så flink du er:o) Ser jo kjempeflott ut det der:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...