Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til minne om min pappa og sambo sine foreldre som ikke er mer...slik at de blir en del av det hele på en måte..hva tror dere?tenker på å gjøre det helt i begynnelsen av sermonien,helt enkelt,noen få ord fra presten-uten at vi blir så rørt at vi blir helt satt ut..!jeg er håpløst lettrørt;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det blir veldig fint, men det skal jo vere en gledens dag og da skal man jo helst ikke tenke på det som er trist. så jeg ville nok brukt en annen anledning til å gjøre det. for eksempel til en dåp. for å symbolisere at man fødes og dødes.

Skrevet

ja,jeg sjønner hva du mener:-) litt vanskelig det dær-er redd jeg blir sittende å gaule..(vet jo ikke hvordan man reagerer på en sånn dag..)selv om det er 18 år siden pappa døde,husker det jo som om det var i går så..

Skrevet

kanskje en ide at de er ferdig tent?blir ikke slik fokus da,men fint alikavel:-)

Skrevet

Jeg mistet min far for 3 år siden (utrolig hvor fort den tiden går, noen ganger føles det som bare noen måneder siden) og jeg har lyst til å hedre ham under seremonien. Mest vil jeg minnes at han skulle ha ført meg til alters.

Derfor har jeg tenkt på at jeg skal gå alene inn, men med et utent lys i hånden ved siden av buketten. Halvveis inn i kirka er der nemlig en stor sånn sak der en kan tenne lys for noen/noe. Jeg vil stoppe der og tenne lyset for min far og mens jeg gjør det kommer forloveden min nedover og "henter" meg og så går vi sammen resten av veien.

Vet ikke om jeg kommer til å klare det da, jeg er jo ei sippeguri uten like...

Skrevet

det hørtes veldig fint ut..:-) men jeg hadde nok ikke klart det.min bror som er 2 år yngre enn meg skal følge meg opp:-)

Skrevet

høres ut som en fin ide åtenne lys synes jeg...ekstra sårt på slike dager at foreldre ikke er der!

Selv var jeg så heldig å ha begge foreldrene mine i mitt bryllup, men mistet pappa 3 måneder senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...