Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 er det kun de som kommer til middag? eller de som også kommer til festen? vi har delt bryllupet i to der nærmeste familie kommer til middag og så kommer venner til kake og kaffien etterpå. er det da vanlig at man tar med seeg gaver om man bare skal til kaffi og kaker eller er det kun de som er med hele dagen som gir gaver?
jula Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 mener det er vanlig at man gir gave uansett om man skal være med hele dagen eller ikke!:-) det er ivertfall jeg vant til..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Vi gir gaver enten vi er bedt til middag eller kaffe/fest. Men må si at jeg føler meg som litt annenrangs når vi blir bedt på kaffe og ville aldri delt opp mitt eget bryllup slik . Heller laget festen enklere og be alle på hele kalaset enn å dele opp slekt og venner i A-klasse og B-klasse :-(
~ spiren ~ Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Synes det er helt tåpelig å kalle det "A-klasse og B-klasse". Vi skal ha nærmeste familie til middag, og venner til fest. Og vi blir vel rundt 100 stk til sammen.. Har ingenting med at noen er "bedre" enn andre, men at vi ønsker å ha det slik, og litt på grunn av økonomi. Folk burde jo ha forståelse for at man ikke har råd til å be alle til middag. Om folk vil føle seg "annenrangs" så synd for dem. Da er ikke de gode venner uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå