Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Og beskriv gjerne hvordan du ser for deg henne i utseende og personlighet! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hun er lys, slank, snill og nesten litt stille.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Vet at dattern til Morten Harket heter det. For meg er det et guttenavn med jenteschvung på slutten. Tomine er for meg Tonje i ny utgave.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #4 Skrevet 24. juli 2009 Liker det veldig godt. Søtt, uten å være sukkersøtt. Ikke et navn man hører hver dag, funker både i norge og i utlandet.
Miss Misantrop Skrevet 24. juli 2009 #5 Skrevet 24. juli 2009 Søtt navn. Ser for meg ei jente med fregner som er veldig glad i dyr... antagelig fordi jeg hadde en bok om ei Tomine da jeg var liten.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #6 Skrevet 26. juli 2009 Sambo trodde jeg sa Tom-Ine, hehe. Han legger trykk på hvert av navnene, ikke som et sammenhengende navn. Nå har det ødelagt litt av begeistringen min for navnet...:-S
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #8 Skrevet 26. juli 2009 Hei:) Jeg har en nydelig farmor, som heter Tomine. Hun er over åtti år, men er en slank og pen dame, med pågangsmot og godt humør. Masse omsorg for alle rundt, uten å være pågående. Kjenner i tillegg ei jente på to som heter det, og hun kler navnet like godt som farmor.. Når det skal være sagt, er det jo veldig subjektivt hva man mener om ulike navn, nettop fordi vi alle forbinder det med totalt forskjellige personer. Jeg lurte litt på hvordan det skulle passe på ei lita jente, da den lille fikk nanvet, men den lille personen vokser liksom opp til nanvnet og så er det plutselig helt naturlig for alle rundt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå