Gå til innhold

Ang. kontantstøtte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn at man får kontantstøtte hvis barnet er mindre enn 33 timer i barnehage i uken (rett meg hvis jeg tar helt feil her..), men hvordan regner man ut dette...?

Jenta vår har fått 80% plass i barnehagen, men vi vet jo ikke sikkert hvor mange timer hun kommer til å være der hver uke...

Vet dere nøyaktig hvor mange timer barna deres skal være i barnehagen? hvordan gjør dere det?

 

Uff, det skal ikke være enkelt...:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men atte....

 

Det står "avtalt oppholdstid i barnehagen(timer pr uke)", men jeg vet jo ikke hvor mange timer hun har fått, annet enn at hun har fått 80%...

Skrevet

Det kommer ann på hvor mange timer barnehagen har åpent pr dag. Hvis barnehagen har åpent fra 07-17 så blir det 10 timer x 4 dager (80%) = 40 timer. Dvs ikke rett på kontantstøtte. Ble det innviklet forklart?

Skrevet

okei...

Barnehagen her har åpent fra 0645-1645, altså 10 timer.. Og jenta skal dit 4 dager i uka, så altså er det ingen vits i å søke om kontantstøtte...;)

 

Takk skal dere ha, da slipper jeg det papirarbeidet!;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...