...♥... Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Det er sånn at man får kontantstøtte hvis barnet er mindre enn 33 timer i barnehage i uken (rett meg hvis jeg tar helt feil her..), men hvordan regner man ut dette...? Jenta vår har fått 80% plass i barnehagen, men vi vet jo ikke sikkert hvor mange timer hun kommer til å være der hver uke... Vet dere nøyaktig hvor mange timer barna deres skal være i barnehagen? hvordan gjør dere det? Uff, det skal ikke være enkelt...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 http://www.nav.no/page?id=265 Nederst på siden finner du det.
...♥... Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2009 Men atte.... Det står "avtalt oppholdstid i barnehagen(timer pr uke)", men jeg vet jo ikke hvor mange timer hun har fått, annet enn at hun har fått 80%...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Det kommer ann på hvor mange timer barnehagen har åpent pr dag. Hvis barnehagen har åpent fra 07-17 så blir det 10 timer x 4 dager (80%) = 40 timer. Dvs ikke rett på kontantstøtte. Ble det innviklet forklart?
...♥... Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2009 okei... Barnehagen her har åpent fra 0645-1645, altså 10 timer.. Og jenta skal dit 4 dager i uka, så altså er det ingen vits i å søke om kontantstøtte... Takk skal dere ha, da slipper jeg det papirarbeidet! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå