Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg holder på å slanke meg. Har gått ned 25 kg til nå. Trener 4-5 ganger i uken på treningsstudio. Ofte step og styrke. I dag fikk vi beskjed om å spise proteiner etter trening- gjerne en protein bar. Hva er d godt for? Bør jeg som slanker meg også gjøre det? Jeg følger libra- kosthold og spiser derfor til faste klokkeslett og fast mengde. Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 gjør du vel! alt overflødig energiinntak kan føre til økt vekt. men musklene trenger proteiner for å bygges opp, så er ikke dumt å få i seg litt rett etter trening. snakk med en kostholdsveileder. det er nok ikke store mengdene du trenger, og kan være det kan erstatte noe av det du ellers spiser i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Takk for svar. Jeg må få ned bmi-en min før en operasjon, derfor vil jeg unngå å "bygge" for mye muskler... er d da noen grunn til å spise proteiner? Det er det jeg lurer på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå