Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloo alle:D I går va testen min positiv! Og i følge libero.no e eg nesten 5 veker på vei!! Noen andre som e rundt der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! :) akkurat testet positivt selv! termin i begynnelsen av april! er dette din første?

Skrevet

gratulerer så masse =) jeg er 8+1 i dag jeg.

Skrevet

Takktakk og gratulerer så masse t deg og:D Ja detta e min første, så d e både spennanes og skummelt! Har du flere barn?

Skrevet

Tusen takk og gratulere t deg og:D 8 +1 ja.. Da har du vel begynt så smått å merka d eller?

Skrevet

Ja tenkte akkurat på samme måte som deg da jeg var gravid for første gang:) Venter nr 2 nå og det er kjempe spennende, men litt anneledes siden jeg vet hva jeg går til. Eller nesten da. To er som ti har jeg hørt:)

Har du noen symptom da?

Skrevet

Tusen takk for det =)

Jeg merker det myye på puppene. De har vært veldig vonde i flere uker nå, kan såvidt være bort i dem. Jeg merker det også på at jeg er veldig mye trøtt, og litt kvalm innimellom, men ellers ingen symptomer.

Du da? Har du fått noen symptomer enda? :)

Skrevet

Hei.. Gikk inn på Libero.no jeg også, og fikk opp dette;

Beregnet termindato: 23.03.2010

Barnet ble til: 30.06.2009

Du er i uke: 6

Du er i måned: 1

Antall svangerskapsuker og –dager: 5 uker 3 dager

Antall dager igjen til fødselen: 242

Lurer på hva jeg skal forholde meg til av tallene; er jeg 6 uker på vei, eller 5 uker og 3 dager?

Noen som vet hvilke tall man "bruker"

:) Dette er første gang for meg også! Veldig spent..

Skrevet

... i følge terminkalkulatoren her inne har jeg termin 25.03.09.. rart det er forskjellige tall som kommer opp. Trodde det var en felles regning på dette?!

:) noen som vet?!

Skrevet

Du er begge deler. Den sjette uken går fra 5+1 til 6+0.

Skrevet

Å d e såpass md puppene ja, off..:/ Va jo kje så gale ennå d:) Blir vel verre, hehe off... Eg merke ikje stort ennå, føle eg må tissa heila tiå og ete så ein hest, ellers ingenting så langt;)

Skrevet

Kor gammal e den andre ungen din da?:) Sikkert litt mer betrygganes nå når du vett ka du går t?

Nei lite, føle eg må tissa heila tiå og ete masse, ellers ingenting.. Men d komme nok d og snart;)

Skrevet

Du e i 6 uke trur eg:) Gratulerer!

Min termindato på libero blei 27.03.10... Veldig spennanes detta her:D

Føle meg ikje gravid ennå, trur kje heilt d har gått opp for meg!

Skrevet

Gratulerer, Smila!

Du er én dag etter meg, i følge kalenderen.Termin 22.03.2010, og barnet ble til 29.06.2009.

Første barn her også. Helt uvirkelig!

Skrevet

Gutten min blir 2 i september:) Vi måtte prøve i 10mnd for at denne spiren satt så er så utrolig takknemlig.. Har ikke mensen eller el så måtte ty til pergo. Etter 2 dobble pergokur var jeg gravid=)

Hadde dere prøvd lenge?

Skrevet

D e jo ein fin aldersforskjell da:) Å såpass ja... Da sjønne eg godt at du e takknemlig! Hmm egentlig ikje... Me har bare ikje brukt prevensjon, åsså tatt d som d kom.. Og vips så kom d:) Eg håpe 1 trimester går fort, sånn at ting blir litt tryggare og me kan si d t folk:)

Skrevet

Ja håper de kommer til å få myye glede av hverandre!!:)

Har ikke vært en enkel prøvetid gitt.. mye bedre å bare ta det som det kommer, men litt vanskelig når jeg nesten var helt sikker på at jeg kom til å trenge hjelp for å få det til..

Hvor gammel er du da? jeg er 23.

Tror kanskje 1 trimester går fortere for meg denne gang for nå har jeg noe å styre med, hehe,. Har ikke tid til å sitte her så mye pga lillegutt. Når de 12 ukene er over kan man slappe litt mer av og ikke være så redd for å miste. Går bra med de fleste heldigvis:)

Skrevet

D gjør di nok:) Hadde du hjelp til han andre og?

Eg blir 21 om ei veka:)

Ja går alltid mye fortare når ein har noe å styra med! Eg har ferie eg, så d komme vel t å gå så seint jaffal di neste vekene:P

Ja eg ska ver veldig gla når di to neste mnd e gått:)

Skrevet

Hei Torn! :)

Ja, da har vi termin på samme tid omtrent- litt morsomt dette!

Synes jo det er litt gøy det er første gang for oss begge to :-D

Hvordan merker du graviditeten da? Selv er jeg bare veldig slapp og trøtt, og har veldig ømme bryster :-/

I dag har jeg hatt "mensmurringer" i magen.. kjent det veldig godt der nede. Håper det er normalt...?!

Jeg skal til legen (første legebesøk etter den positive testen)

13. august. Vi er veldig spente på det.

Noen som vet hva legen gjør da?

Smila :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...