Gå til innhold

Hvilken babycall anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på hva vi skal velge, nok av ting å henge seg opp i i jungelen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har ikke kjøpt babycall selv enda, men fikk en anbefaling fra et vennepar. de hadde først kjøpt en phillips, men kjøpte etter selv å ha blitt anbefalt, et merke som heter supernova. De var hos oss i helgen. virket veldig bra, ingen skurring etc. Men kostet visst 1500kr da!

Skrevet

Jeg har heller ikke kjøpt enda, men har blitt anbefalt supernova. Det er den babycallen som har minst stråling...

Skrevet

SuperNova Digital anbefales på det sterkeste:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har kjøpt Vision Nova med video og lyd som er storebror til Supernova, men har fått høre at den har svært kort rekkevidde i forhold, og at derfor Supernova er et mye bedre kjøp. Vi har ikke testet selv ennå, men kommer til å bytte dersom rekkevidden er så dårlig. Det er jo ikke så viktig med video.,,,

Skrevet

Vi har kjøpt SuperNova. Veldig bra babycall. har flere venner som sier denne er bra.

Har hørt at man ikke skal bruke videoovervåking på babyen pga strålingen, for vi hadde først tenkt til å kjøpe babycall med videovision - men fikk beskjed om at dette ikke er bra.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg anbefaler absolutt den med video, har det fra forige gang, og syns den var super! Har brukt den masse, også når vi har vært på besøk hos andre i middager og sånt, og man har lagt barnet på et annet rom for å sove så er det så godt å kunne se at de sover søtt, føles veldig trygt. betalte 1999,- på babyshop for det jeg kjøpte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...