katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Da jeg var på ul idag så jeg barnet mitt ligge der urørlig. Helt jævlig. Har nå vært inne til operasjon. Barnet døde 11 uker gammel. Det er helt jævlig. Føler meg helt tom. Lykke til alle sammen og tusen takk for støtten. Dette blir en knalltøff tid. Hadet bra alle sammen. Jeg bare gråter og er ruset på medisiner. klem fra 12+5 som jeg var idag.
milliemor :) Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Huff, kondolerer. jeg skal til samme UL i morgen, legen mistenker at forsteret sluttet å vokse for 2 uker siden. Håper på det beste. er 11+6 i dag. Hvordan merket du symptomene? Det er helt jævli, jeg føler med deg! *trøstende klem*
lott`n Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Jeg får så vondt når jeg leser dette. Håper det går bra etter forholdene, og at det går bra neste gang. En stor klem til deg!
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Nei, huff.. Sier du det ja! Føler med deg.. *klem*
You can call me Dårris Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Dette var helt forferdelig trist å lese! Håper virkelig det går bra med deg etter forholdene, og at du ikke blir redd for å prøve igjen. Uff. Nå får jeg helt vondt i magen på dine vegne. Ta vare på deg selv! Stor trøsteklem fra meg
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2009 Tusen takk. Ja må få en ordentlig mensen, så blir d å prøve igjen. Hadde ingen symptomer bortsett fra småblødning,kvalmen gav seg på kvelden og litt mindre ømme bryster. Ellers var og er de andre symptomene til stede. Blir nok nedbrutt en stund, så får vi bare prøve igjen. nå må jeg bare komme meg i seng. Stor klem
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Uff må bare si at jeg virkelig føler med deg! Er i grunn ikk eså mye man kan si, bare at jeg håper det går bra med ettersom tiden går. Håper ikke det er lenge til en ny spire sitter Masse masse lykke til!
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Ufattelig trist å lese. Mange klemmer fra meg til deg.
Tautonia Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Uff, det var veldig trist å lese. Jeg har opplevd det samme selv, og vet hvor vondt det er. Vet om mange som har opplevd det samme, og sannsynligheten for at det går bra neste gang er heldigvis mye større enn at det skal gå galt igjen. Et råd fra meg er å gå til legen å be om og få testet deg for vitaminmangel og jern. Sørg for å få god oppfølging neste gang, Jeg ba om at de jevnlig skulle ta hcg prøver for å undersøke at hormonnivået holdt seg på riktig nivå. Be om en ul i uke 12. Ta tiden til hjelp og du har all rett til å sørge over tapet, men forsøk å se fremover også. Finn på noe hyggelig som en ferie eller noe mens du venter på menstrasjonen og at dere kan forsøke igjen. Hadde mange tunge stunder imellom, men følte at det hjalp å se fremover. De små vi mistet vil alltid ha en plass i hjertene våre!
lille frø, mor til to Skrevet 24. juli 2009 #11 Skrevet 24. juli 2009 Å nei...... Føler virkelig med deg, grusomt trist. Fins ikke ord. Mistet selv i uke 13 og det var en ekstrem tøff periode. Vil bare si at når du er klar igjen og blir gravid på nytt kan du be om tidlig UL i ca uke 6-7, for å få konstatert liv, deretter tett oppfølging frem til du føler deg trygg. Trøsteklem
paper Skrevet 24. juli 2009 #13 Skrevet 24. juli 2009 Å nei å nei!!!!!!!!!!! Det var usigelig trist for deg og dere.... Jeg har ikke ord,men er glad for at du har kommet deg hjem.. Håååper jeg ser nicket ditt i 1.tri om ikke så lenge!!!! Stooooor klem fra meg!!!
b77h Skrevet 24. juli 2009 #14 Skrevet 24. juli 2009 utrolig trist å høre. Det er jo bare det vi alle frykter (allefal vi som har mistet før). Skummelt at man fortsetter å føle seg gravid, selv om fosteret ikke lever mer. Lykke til videre, og ta den tiden du trenger til å sørge over tapet. Og vit at en gang i fremtiden er det din tur å føde et friskt barn!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2009 Tusen takk alle sammen for trøstende ord. Første gang jeg opplever dette, og har det helt jævlig. Etter at alle medisiner kom ut av kroppen har jeg bare grått. Legen sa at operasjonen gikk kjempefint, blør omtrent ingenting. Han sa at alt så fint ut og vil kunne bli gravid igjen.og det er jo en trøst. Har en privat gyn som sa at jeg kunne komme fast til han når jeg ble gravid igjen,da får jeg tett oppfølging. Unner ingen det jeg har gjennomgått, og forstår nå hvor vondt det har vært for dere andre som har mistet. Ønsker dere alt godt, blitt så glad i dere her inne. Håper at jeg innen et par mnd kan melde meg på 1 trimester igjen. Det værste er alle venner og bekjente som tror jeg er gravid enda. Kommer sikkert til å få mange spm om hvor langt jeg er på vei osv i lang tid. det er det værste. heldigvis tar mannen min seg godt av meg og tenåringene våres selv om alle tar det veldig tungt. Eneste jeg angrer på at jeg så det lille nurket mitt på skjermen.så perfekt. Sitter i hodet hele tiden. Stor klem, og lykke til m dere alle.
attpåklatten blir storesøster! Skrevet 24. juli 2009 #16 Skrevet 24. juli 2009 Nei, å nei så trisk :,( Ord blir fattige i en slik sammenheng, så sender deg varme tanker og klemmer.
Håpefull<3 med tubospire;) Skrevet 24. juli 2009 #17 Skrevet 24. juli 2009 off dette var ikke noe kjekt å høre katta.. Jeg fikk skikkelig vondt inni meg når jeg leste det du hadde skreve.. Det er virkelig ikke rettferdig, å du som var så langt på vei. Jeg gir deg en utrolig god klem og håper du blir gravid igjen fort og at det går mye bedre neste gang. Føler med deg katta. Å dette var utrolig trist. Men du får sørge for p få tett oppfølging neste gang, det har du krav på vennen. Sender masse kjærlighet til deg og din familie. Jeg er her hvis du trenger å snakke.
Kongeørna Skrevet 24. juli 2009 #18 Skrevet 24. juli 2009 Huff, så vondt. Men du, for å gi deg litt håp, jeg opplevde det samme i september. Nå er jeg 26 uker på vei med ei urokråke i magen. Det går stadig opp for meg at mange av oss som har ett eller flere barn har opplevd dette en eller annen gang. Av en eller annen grunn ordner naturen opp på sitt vis. Vit at du ikke kunne gjort noe fra eller til, du har garantert ikke gjort noe feil! Klem - og lykke til!
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 24. juli 2009 #19 Skrevet 24. juli 2009 vet ikke om du fortsatt er her inne men skriver likevel. jeg vet akkurat hvordan du har det, sitter i samme båt nå. ønker deg masse lykketil fremover med vider prøving, og håper du har familie og venner å støtte deg til nå. håper vi møtes igjen på 1 trimester snart
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #20 Skrevet 25. juli 2009 Hei alle sammen. er driiit full nå. men ønsker dere alle lykke til videre, og til dere som har mistet, jeg føler virkelig med dere. Er så uuutrolig vondt, kan ikke beskrives å komme så langt for så å miste sitt kjære barn som jeg beklageligvis fikk se på skjermen. unner ingen dette, Håper vi en dag alle kan sette et frø til verden. Det fortjener vi jenter... Stor klem
second_time Skrevet 25. juli 2009 #21 Skrevet 25. juli 2009 Så trist... Sender deg mange varme og gode tanker.
Ladycaliente Skrevet 25. juli 2009 #22 Skrevet 25. juli 2009 Uff, kondolerer så mye. Dette var veldig trist å lese. Og ja dette er utrolig vondt, så selv det ene tvillingfostret mitt livløst på en ul skjerm. Men hjertet til nr 2 slo heldigvis og jeg håper at det forblir slik. Sender deg masse varme tanker og håper at du raskt kaver deg inn på 1 trim igjen. Masse lykke til. Stooooor klem
venter-på-bitteliten- Skrevet 25. juli 2009 #23 Skrevet 25. juli 2009 Så ubeskrivelig vondt og tomt d må være, sender alle varme og støttende tanker til deg. mange hilsninger fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå