Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Gråter en liten tåre her.. Savner jenta mi.. Hun er hos pappan sin.. jeg kommer aldri til å venne meg til det...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Uff, føler med deg. Jeg gruer meg til det er min tur. Foreløpig er jenta mi bare hos meg, men dagen kommer da hun skal være hos pappaen sin, og det gruer jeg meg til. Kommer til å savne henne så veldig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 Huff ja det kjennes rart og litt ekkelt! Jeg har 2 stk og skal levere de fra meg i helga. De kommer tilbake om en god uke. Men akkurat nå, nå når kl. så vidt er 7, og jeg har vært våken lenge, og var sent i seng, så gleder jeg meg litt til å sove lenge imorgen. Har hatt fri 2 døgn de siste 2 mnd. Men synes jo det er kjipt å våkne alene og ikke ha barna rundt meg når jeg våkner opp 2. morgenen. Det er godt å sove ut, men det er ikke alt heller. Trøster meg med at det er verre for han, som bare har de annen hver helg. Han har ikke sett dem siden lørdag for 2 uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå