Gå til innhold

Tatt lappen i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt lappen i det siste, i Oslo? Et sted å anbefale? Jeg er helt nødt til å få starta på det.. Men har ekstremt noia for å bli sittende på kurs med 16-17 åringer.. Eller, det må jeg kanskje uansett! Har aldri sitti bak rattet på en bil før heller, så føler at dette blir et stort skritt å ta. Prestasjonsangst?! Hører veldig gjerne fra noen som har tatt kurs / kjørt opp i det siste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Er ikke sikkert du trenger å gå på kurs med 16-17 åringer..for fra nå i juli trenger ikke de over 25 år trafikkalt grunnkurs for å øvelseskøre. Så hvis du er over 25 så sparer du et par tusen:) Mørkekjøring og førstehjelp må du ha da... Jeg har ikke tatt lappen i Oslo, så har ikke noe å anbefale. Men jeg fikk lappen i dag!!! :-D

Skrevet

Åååå, er det sant?! Men det er jo helt fantastisk :D

Og gratulerer så mye med lappen!!

Skrevet

Ja, det var kjørelæreren min som fortalte meg det her om dagen....hun sa at det sikkert var kjipt for meg å høre det, som har tatt kurset, men fra juli så er det ikke nødvendig med trafikkalt grunnkurs for de over 25 år. I tillegg så er det nytt at ting du har gjennomført tidligere blir foreldet etter 5 år. Dvs hvis du har holdt på m lappen tidligere, og hatt glattkjøring, mørkekjøring osv...så må du ta det på nytt hvis det har gått mer enn 5 år. Så spennende at du skal i gang med lappen da:) Lykke til, det går helt sikker kjempebra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...