Gå til innhold

Minipillen Conludag...noen som har gått på denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser ut som vi planlegger å bli prøvere på nr.2 nå etterhvert. Har gått på minipillen Conludag siden førstemann, og sluttet på denne for 1,5 uke siden. Vet jo ikke helt hvor jeg er i syklusen for har ikke hatt mensen på den pillen, utenom de siste par månedene hvor det har vært litt små blødninger hist og pist.

Det jeg lurte på er hvor fort din syklus kom igang igjen etter å ha sluttet på denne?

Selvfølgelig er dett sikkert veldig individuelt, men jeg lurer nå engang på det likevel da :-)

Svar gjerne om du vil:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt gravid 2 ganger når jeg har gått på denne pillen,så jeg vet faktisk ikke hvordan syklusen har vært.... :) Men jeg tror det skal "gå seg til" etter noen få måneder hvis jeg ikke husker helt feil fra hva venninnen min hadde lest:)

Skrevet

Blei også gravid på denne mini pillen,men vil tro det at det går seg ganske greit til igjen etter mini piller.Kan vel ta litt lengre tid etter p piller

Skrevet

Hei.

Jeg fannt ut for 1 mnd siden at jeg er gravid, å jeg hadde nettopp slutta på den pilla... jordmora mi sa at den pillen kan man fort bli gravid på og etter slutt, så =O)

moro moro.

har en super go gutt på 4 fra før, å en bæibi i magen...

- Lykke til =O)

Skrevet

Hvis du ser dette Bæibidoll. Hva mente du med nettopp sluttet på pilla? hihi. sånn en uke el to siden liksom? Gratulerer så masse med graviditeten!

Skrevet

Ble gravid for 2 år siden med den pillen og mistet, og nå er jeg gravid igjen.... har 3 fra før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...