nr 2 på gang i mai Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Det begynte i forrige uke med at jeg fikk vondt i halsen på kvelden, så våknet jeg tidlig neste morgen og følte med helt elendig, vondt i kroppen, hoster, snørrer, feber... varte i 3 dager, så nå hoster jeg bare, men har smitta lillemor, hun har hatt feber 1 dag, hoster litt og snørrer myye... vært feberfri i ett par dager nå, og allmenntilstanden er helt topp for begge. Tenker jo litt på om det kan ha vært svineinfluensa, jeg leste at det ikke var noen influensaer utenom den som gikk nå...hmmm.. Men vet ikke, måtte bare lufte det litt:)
Musemor med tre søte små Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Ta deg en liten tur til legen for sikkerhets skyld du. God bedring til dere alle
FruTB Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Det kan jo ha vært en sterk forkjølelse dere hadde? Eller er det noe som tilsier at det helt sikkert var en influensa?
Sjefsmegga Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Tror det er en normal forkjølelse dere har fått, men ta en sjekk hvis du er engstelig. Influensa og forkjølelse er ikke det samme, influensa er som regel mye kraftigere og man er sykere lengre.
nr 2 på gang i mai Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 Er ikke garantert nei, men har hatt alle symptomene.. Blir litt teit å løpe til legen når vi er godt og vel friske igjen da, men hadde jeg bare kobla det før hadde vi nok hatt en tur...
Vilja<3 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Jeg og gutten min på snart 3 har hatt akkurat det samme. Vet ikke sikkert om det er influensa eller en sterk forkjølese. Men vi fikk begge høy feber plutselig på søndag, vondt i halsen, hodet og elendig form. Gutten min har hatt 40 i feber i 4 dager, han har i tillegg hatt diare, vondt i magen og stygg hoste. I dag har vi begge vært feberfri på dagen, men nå i kveld har vi litt feber igjen. Vi var hos legen og det var en virusinfeksjon, men vi tok ikke influensa A test siden vi ikke har vært ute å reist. Har dere vært ute å reist? Er jo uansett mange som er smittet i Norge nå. Men vi er hvertfall på bedringens vei både jeg og gutten, så kanskje vi snart er ferdig med purkfluen:)
nr 2 på gang i mai Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2009 Okei, takk for svar, leste på anonym nå at influensa varer mye lengre, har jo bare vart 3-4dager på hver! Vurderer legetur hvis vi mot all formodning skal bli verre, blir hvist påvirket av hysteriet jeg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå