Gå til innhold

Joker bursdagsklubb, Oslo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hentet bursdagpakke i Oslo i det siste? Hvilken av butikkene, i så fall? Pakken vi hentet i fjor ble bare rasket sammen mens vi var der, og inneholdt ikke noe av det jeg har hørt at andre unger har fått. Så skulle gjerne dratt til en butikk i år, der de har orden på disse bursdagstingene... ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hentet vår på joker ravnkollen (mener det var den) Romsås iallefall. Det er to butikker der. hentet i fjor det ene stedet og det andre i år-

Fine pakker det. Iallefall med tanke på at det er gratis

I år var det armringer, håndkle og badeball samt en liten pose seigmenn og en kuli. Poser til godteri til gjestene, sugerør og ballonger

Skrevet

Å så flott! I fjor la de oppi en pakke sugerør og en Kuli nemlig, og det var det... Kan liksom ikke klage, som du sier er det jo gratis, men hørte om andre som fikk mye fint oppi de pakkene. Snuppa hadde jo heller ikke bruk for en pakke sugerør, hihi..

 

Flere som har hentet pakke i år? Fikk dere det samme?

Skrevet

Da guttungen ble 1. år hentet jeg denne pakken hos Joker. Det som var opp var enten knust eller gått ut på dato.

Du sier man ikke skal klage på det som er gratis, vel det gjorde jeg. Fikk mail om at det var fjordårets pakke guttungen hadde fått og jeg kunne hente ny i butikken.

Butikken jeg hadde hentet den i var 50 mil unna så jeg spurte om de da kunne sende en i posten.....hørte aldri noe mer fra dem, og de strøk guttungen tydligvis av medlemslista for han fikk aldri noe fra dem året etter heller, ha ha ha.

Skrevet

Er en stund siden sist, men Joker på Torshov har hatt fin pakke hver gang.

Skrevet

Tusen takk, da går turen til Torshov tenker jeg. Ekke så langt unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...