Gå til innhold

Dress fra HM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har kikket på denne in real life? Har bare katalogen, men syns den var fin, tror dere den kan funke på en 1 åring i barnehagen? Kan jo ha ull under..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puff

Skrevet

Hadde desverre ikke stolt på den, sverger til reima, ihvertfall til de minste som ikke beveger seg så mye og som ikke sier fra selv... Det at de er varme og tørre om vinteren betyr alt for meg. Ikkke minst så er det viktig at barnet faktisk kan bevege seg i dressen...

Skrevet

Syns det er tullete med en så dyr dress når de er så små. Har full forståelse for at det må til til de eldre, men hun er den eneste babyen i barnehagen, så utetid er lagt opp på hennes premisser... Har ihvertfall bestilt en, så får jeg kikka nærmere på den..

Skrevet

Hmm, deg om det (jobber på småbarnsavd. selv) og ser altfor mange stive og tunge dresser til disse søte små. De går som pingviner, om de greier å gå da...

Skrevet

Min erfaring er at de holder greit på varmen, men de er litt stive og tunge og tåler ikke så veldig vanntette.

Vi bor på ett sted hvor det regner mye og er mye slaps på vinteren, og HM dressen har vært gjennomvåt veldig fort. Men er det mest tørr snø så er den sikkert bra =)

Ellers er jeg enig med hun andre her, har også jobbet i bhg og sett alt for mange små barn i stive og tunge dresser. Etter min mening har de minste barna minst like bruk for en lett, bevegelig, varm og vanntett dress som de eldre. Mindre barn blir fortere kalde, er mye på bakken hvor det ofte er fuktig, og beveger seg ikke så lett. Om de beveger seg dårlig blir de igjen mindre aktive og dermed fortere kalde. Så invester i en god dress selv om de er små, heller selg den igjen etter endt bruk. KJøper man litt dyrere dresser får man fort halve prisen igjen når man selger.

Men nå har jeg ikke sett årets hm dresser, om de har god bevegelighet og dere ikke bor ett veldig vått sted er det sikkert en god dress =) Som du selv sier så får du jo sett nærmere på den, men virker den tung og stiv hadde jeg returnert den...

Skrevet

De minste sliter jo ikke på dressen og en Reima dress får man jo for ca 500 kr på salg. Jeg kjøpte f.eks en dress på salg til 450 kr som ble brukt av 2 barn og så solgte jeg den for 400 kr. Ergo hadde dressen kostet meg 50 kr fordelt på 2 sesonger. Er det noen som trenger en god dress er det jo nettopp de minste. Kjøper du en overgangsdress i Reimatec trenger du f.eks ikke regntøy og det er penger spart.

Skrevet

Er det den brune? Tror desverre den blir tung og stiv, ser det godt på passformen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...