ApriIbaby Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Er her nå i hvertfall.... Blitt mye beising denne uka. Hvordan gåt det med broderioppstarten?
melkekua™ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2009 Fikk du pm jeg sendte deg her om dagen? Jeg venter på broderitråd - kjøpte fra en på sykroken. Masse tråd til en billig penge. Det utstyret jeg ikke hadde har jeg bestilt ))) Jeg kunne nok ha prøvd med vanlig sytråd, men tror jeg er litt redd for å prøve hehe.
ApriIbaby Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Ja, leste den da jeg kom fra ferie på mandag, Fikk du ikke svaret mitt? Blir gøy å høre hva du synes når du er i gang da...Tror det går fint med vanlig sytråd også, men det blir litt mattere - ikke så flott :-)
ApriIbaby Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 Har du lagt deg? Køyer snart jeg og nå¨.... døgnet har for få timer
melkekua™ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2009 Nei, fikk ingen pm. Du får prøve igjen! Ja, jeg må nok bare kaste meg inn i det ;o) Skummelt! Du får køye, ha en god natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå