Gå til innhold

Aprilbaby, er du her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skravle litt søm?? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her nå i hvertfall.... Blitt mye beising denne uka. Hvordan gåt det med broderioppstarten?

Skrevet

Fikk du pm jeg sendte deg her om dagen?

 

Jeg venter på broderitråd - kjøpte fra en på sykroken. Masse tråd til en billig penge. Det utstyret jeg ikke hadde har jeg bestilt :o)))

 

Jeg kunne nok ha prøvd med vanlig sytråd, men tror jeg er litt redd for å prøve hehe.

Skrevet

Ja, leste den da jeg kom fra ferie på mandag, Fikk du ikke svaret mitt?

Blir gøy å høre hva du synes når du er i gang da...Tror det går fint med vanlig sytråd også, men det blir litt mattere - ikke så flott :-)

Skrevet

Har du lagt deg?

Køyer snart jeg og nå¨.... døgnet har for få timer

Skrevet

Nei, fikk ingen pm. Du får prøve igjen!

 

Ja, jeg må nok bare kaste meg inn i det ;o) Skummelt!

 

Du får køye, ha en god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...