Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Jeg har vært veldig bekymret til nå i dette svangerskapet. Det skyldes mye at vi har gått igjennom 2 SA. Vi har vært på tidlig UL og siste var for 3 uker siden, da var alt bra. Jeg vet jeg ikke trenger å bekymre meg. Men når det kommer dager jeg ikke kjenner noe stikkninger i magen, eller noe i bekkenet, så blir jeg litt urolig. Ikke lenge til neste kontroll hos lege. Er dere flere som ikke kjenner noe hver dag?
Gjest eelis+guttespire Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Hvor langt er du på vei? Tidligere, før jeg begynte å kjenne bevegelser, hadde jeg dager da jeg ikke merket noe til graviditeten. Jeg vil tro det er helt normalt :-)
Svensk tjej Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Hej, fram till då jag faktiskt började känna att babyn sparkade kände jag inte av graviditeten varje dag. Tror det var runt vecka 19 jag började känna den röra sig. Och inte ens så "sent" så känner alla av den varje dag. Jag har varit lyckligt lottad och kännt den varje dag, är nu 25 + 4. Så så tidigt i graviditeten hade jag inte bekymrat mig om du inte känner dig gravid varje dag. Jag vet hur det känns, hade en tidig SA i december , men blev fort gravid igen och förra veckan hade jag en blödning och fick åka ambulans till sjukhuset och allt var väldigt dramatiskt och oroande, men de fann inget fel. Skulle jag nu märka att den slutar röra sig, då hade jag blivit orolig....
2tettebabyer Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 jeg er og 15 uker på vei, og jeg kjenner egentlig veldig lite. ikke noe særlig med stikk eller noe anna. alt av plager forsvant med uke 12 :-)
Januar-tvillinger<3 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Tror ikke du skal bekymre deg... Det sies at det ikke er normalt å kjenne liv hver dag før du er i uke 19, så jeg tror nåk du kan slappe helt av, og nyte grviditeten din...
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 Tusen takk for svar! Skal prøve å senke skuldrene og nyte dagene.
b77h Skrevet 24. juli 2009 #8 Skrevet 24. juli 2009 Jeg er bare i uke 13, og har heller ikke kjent noe i magen på noen uker tror jeg. Har fått litt stikkinger i ene siden de siste dagene, så det bekymret nå meg litt... Det er tøft å gå og analysere alt som skjer og være usikker - har også en tidlig SA bak meg.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 24. juli 2009 #9 Skrevet 24. juli 2009 Jeg er snart 24 uker, og begynte å kjenne regelmessig liv først denne siste uken. Noen dager litt mer enn andre:-) Det er en herlig følelse. det er bare å glede seg til det:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå