Gå til innhold

Kan man bli hard i magen av eple juice?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min tåler ikke sitrus, og vi har derfor gått over til eple juice istedet for appelsin juice.

Er lenge siden vi begynte med det nå, men i de siste dagene har han drukket mer juice enn vanlig fordi han har lært seg å drikke fra ordentlig kopp, så er stas da vettu :P

Men han har også vært veldig hard i magen de siste dagene og!?

Kan det ha noen sammenheng? Når han hadde diare når han fikk tenner første gang, ble vi bedt om å gi eplemost, derfor jeg tenker det kan være juicen.

Fikk han til å bæsje litt istad etter litt sviskesaft og rosiner, men det var ikke mye til å ikke ha bæsjet siden tirsdag syntes jeg...

Til vanlig bæsjer han to-tre ganger daglig, og han er 1,5 år, bare sånn hvis det har noe å si :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en del sukker i juicen så kan han det.

Prøv å bland den ut med litt vann. Bitte litt først og så mer og mer hvis han sliter med magen.

Skrevet

Han har ikke slitt tidligere, bare de siste dagene :)

Får prøve å blande ut litt. Tror ikke det skal være så mye sukker i den, men :)

Skrevet

Da kan det være andre ting.

Du kan jo kutte ut juicen til han er helt god igjen, og så prøve litt forsiktig og se om han begynner å få litt hard mage etter en liten stund.

Skrevet

Jeg gir gutten min eplejuice og blander det ut med vann.. Han får smake bittelitt fra kopp uten vann i (må lure han til å drikke fra kopp)

Jeg merker ingen ting på magen hans, da han bæsjer 2-6 ganger om dagen og er løøøøøøøøøøøøøøøs:/ Men er jo nok av tenner på vei da... Så jeg ville blandet ut med vann, lag den sånn at det er bare bitte litt smak, og kanskje prøve å varme den bitte litt, så han får frem mer smak, selv om den er med vann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...