Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Skal fly med lille på fem mnd om noen uker. Målet er svigers og mannen vil allerede være der. Problemet er reisen til og fra flyplassen. Jeg ser at det er store problemer med å få taxi med babysete, men om jeg skal ha det med selv er jeg jo avhengig av at stuerne ikke skader det? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 Du sender setet som "særbagasje". Ta opp kravene til pakking av denne med flyselskapet du skal bruke, men er den pakket etter flyselskapets krav og innskrevet som "særbagasje" (som betinger manuell innsjekk, ikke bruk av automat), har også flyselskapet påtatt seg både det økonomiske ansvaret ved ødeleggelse (innenfor en viss sum, denne dekker vel alle seter, vil jeg tro) og å løsedet praktiske transportproblemet som oppstår dersom dere står uten et fungerende sete ved ankomst.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Har sendt bilsete med fly mange ganger. Bare lever det som spesialbagasje, aldri blitt behandlet dårlig mitt i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå