Gjest Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Klarte bare ikke å la være når jeg var ferdig med å vaske alt sammen, hehe... Knyttet på sprinkelbeskytter, la på laken og dyne og putevar som matcher sprinkelbeskytteren. Ble sååååå nydelig! Nå mangler bare babyen :-) Og vanvittig rart med rosa! Kvepper liksom like mye til hver gang, hehe.. Skal legge et stort laken over etterpå slik at det ikke bli støvete, men var koselig å få det gjort :-)
Kari K. med to søte små Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 åh! misunner deg som har kommet så langt. gleder meg til å gjøre det samme:) jeg er bare i uke 25, så har noen uker igjen enda.
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Tiden går fort vet du, snart står du der du også :-) Jeg pleier vanligvis ikke å re opp før jeg kommer hjem med babyen, men fristelsen ble for stor rett og slett. Dessuten trengte jeg plassen i skapet der sprinkelbeskytteren lå og opptok plass (unnskyldinger, unnskyldninger, hehe...)
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #5 Skrevet 23. juli 2009 9. august, om 17 dager. Er litt vel tidlig egentlig, men klarte bare ikke å motstå fristelsen rett og slett :-)
Uro4 Skrevet 23. juli 2009 #6 Skrevet 23. juli 2009 Det gjorde jeg også for et par dager siden... Så koselig.. I dag har jeg gjort klar vogna med laken, dyne og satt sammen alle delene som var vasket... Så nå er det klart...
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #7 Skrevet 23. juli 2009 åååååå - så gøy!!! har så lyst selv . men fremdeles 40 dager igjen - så får vente til det kun er noen uker igjen (!) (hvis jeg klarer)
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 Superkos:) Jeg har 4 uker igjen og har nettopp begynt å vaske og ordne til klær til den lille. Selv om jeg bare har èn gutt i fra før så må jeg ærlig innrømme at det var veeeldig rart å henge rosa klær opp på tørkesnora!!! Gleder meg stort til senga skal ordnes og saker og ting står klart:) Lykke til de siste ukene!
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #9 Skrevet 23. juli 2009 Ja, det var også en pussig opplevelse. Plutselig hang det rosa, lilla og hvit med jentete detaljer på ut over hele tørkestativet. Til og med mannen måtte kommentere det med et "jøss...litt rart!", hehe.. Lykke til dere også! :-)
Gjest Skrevet 23. juli 2009 #10 Skrevet 23. juli 2009 Hihi... ja kan tenke meg rosa er rart etter 3 gutter, helt enig i at det er fryktelig koselig å gjøre. Her er det jo mye rosa fra før, men koselig er det likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå