Gå til innhold

Noen tips til vår Danmarksferie, som starter lørdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bo på Hotel Australia i Vejle, er det noe der jeg må få med meg? Eller andre atraksjoner? Har småbarn fra 5 år og nedover... Alle tips mottas med takk! Vi kjører med bil nedover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vejle ligger jo ikke så lang fra Legoland, men der har dere kanskje planer om å gå allerede!?

Bilka ligger jo også i Vejle, det er jo nesten skam å dra til Danmark uten å gå på Bilka he he =)

Lurer på om ikke Bilka i Vejle ligger i et senter. Kan ikke huske helt hvor alle Bilkane ligger..

Givskud zoo og aqua ferskvanns akvarium ligger heller ikke så langt unna. Et lite stykke med bil.

Og Tivoli friheden og den gamle by ligger et lite stykke unna med bil.

Det er jo et stykke, men det går liksom ikke i 60 og masse kø og slik om man holder seg på motorveien. Går kjappere der å komme seg frem.

God tur!! =)

Skrevet

Takk for svar! Men... Hva er Bilka??

Og akvariumet, i hvilken by ligger det? Samme med Tivoliet?

Skrevet

vil anbefale fårup sommerland å allborg zoo,ligger lenger nord men er jo fort kjørt i danmark gode veier og bra fartsgrenser.

Skrevet

Tror det tivoliet ligger i Århus, hvis jeg ikke tar helt feil. Har hørt at Djurs sommerland er bra, men har ikke vært der selv. Legoland er verdt et besøk hvertfall. Vi var også i Givskud zoo.Der kan du kjøre på safari blandt dyrene. Barna ble veldig entusiastiske når en løve gikk rett forbi bilen vår. Noen fikk også hodet på en sjiraff inn i baksetet.

Skrevet

takk!! Alle tips er notert...

Skrevet

Bilka er noe lignende obs. Store, enormt store butikker med altslags tull og nyttige ting. Klær, sko, gryter, mat, elektriske ting, hagemøbler. Ja you name it =)

Og det er alltid cafe/restaurant utfor eller inni, og der har jeg alltid mørbragd gryte med ekstra kjøtt he he =) Billig og god mat!

Billig og mange praktiske ting! Men husk at man må tolle hvis man går av hengslene =)

Tivoli, mener du da tivoli som ligger i København?

For det ligger en attraksjon som heter tivoli friheden, det ligger ved Århus, samme gjør den gamle by.

Akvariumet har jeg ikke vært i, men det ligger ca ved Silkeborg ser det ut som på kartet.

God tur!! =)

Vi reiser selv om nesten 2 uker. Skal til østkysten.

Skrevet

Tusen takk! da er det pakking av bil, kofferter, sykler... Og mat til reisen... God ferie til dere også!!

Skrevet

Legoland må dere jo til! Vi har akkurat vært der! Og rett ved legoland har det åpnet et badeland som heter Lalandia. Var der ikke selv nå, men min bror var der med barn og det var visst veldig bra! Det er innendørs, så kjekt å stikke dit hvis det skulle bli regn. Ellers er det korte avstander og mye å velge i i Danmark. Har dere gps? I så fall kan dere jo søke på fornøyelsesparker der. God tur!

Skrevet

Ja Lalandia blir nok et stoppested! Ja har GPS, så vi får prøve oss litt, men har fått mange gode tips!

Skrevet

Bilka i Vejle ligger i et eget bygg på vei mot Hedensted/Horsens :)

Skrevet

Vejle er en hyggelig handleby også. Også skal dere spise på en restauranter der.

"Bones" - familierestaurant! Mums!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...