Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #1 Skrevet 23. juli 2009 Og det har mannen min også! Men problemet er at vi ikke har økonomi til et barn til akkurat nå. Og at jeg er svært overvektig og må komme meg ned i vekt før vi får en til. Har en gutt på 2 år og føler veldig at vi er klar for en til. Blir litt motløs ved tanken på at jeg har gjort meg selv så overvektig at jeg må bruke ett helt år på å komme ned i vekt før jeg tør bli gravid igjen. Men jeg skal nok klare dette. Min lille gutt må jo få en bror eller søster før han blir alt for stor :-) Skulle bare veldig ønske jeg kunne bli gravid akkurat NÅÅÅÅ!!! hehe :-) Wish me luck! Dette blir nok et tøft år!
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 23. juli 2009 #2 Skrevet 23. juli 2009 lykke til =) jeg gikk ned 40 kilo på under et år, var et ork til å begynne med men absolutt verd det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2009 #3 Skrevet 23. juli 2009 Ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte Dette klarer du! Stå på!!
Ranveig R Skrevet 23. juli 2009 #4 Skrevet 23. juli 2009 Hei HI, bare sånn for å endre tema - vil du vere slankebuddy'en min? Vi vil og ha eit barn til men fornuften seier at vi må vente litt. Har ei jente på snart 21 mnd som treng ein del oppfølging, må få bukt med det verste der først. Og så SKAL eg ned i vekt før eg blir gravid igjen, kan ikkje begynne neste svangerskap på "høggravidvekt". Må ned minst 20, helst 30kg. Send meg pm viss du vil slå følge på vegen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå