Gå til innhold

Tips til bordkort?? Hjelp meg snille damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha barnedåp på søndag, og jeg er ikke den mest kreative dama i gata, så hvis noen har lyst til å komme med tips til hvordan jeg kan lage bordkort blir jeg GLAAAAAD! Eller hvor jeg evt kan kjøpe det ;-)

Takker og bukker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

daa vi var i konfirmasjon i vår hadde de jort det enkelt og billig..

Små klesklyper med blomst på som holdt silkebånd med navnene på.. disse var festet til glassene...

Skrevet

Det hørtes enkelt og fint ut :) Takk!

Flere som har tips?

Skrevet

Vi brukte store kjærligheter kjøpt på kremmerhuset, slike runde floate. Skrev på navn med gull tusj.

Skrevet

Jeg bruker sånne enkle telysholdere i glass fra Ikea. Skriver navnene med en relieff-penn (kjøpt på Panduro). Blir kjempefint og stemningsfullt. Skriften går av i varmt vann og kan brukes mange ganger.

En annen gang fant jeg et morsomt bilde av alle gjestene og festet de til sånne "stående klyper".

Det går også an å skrive navnene i sjokolade e.l. på dekketallerknene.

Ellers har jeg vært i et bryllup hvor de hadde små esker med navnene på. Inni eskene var det små hjertesjokolader. Men det er kanskje best til større anledninger. Kommer an på hvor mye du vil gjøre ut av det!

Skrevet

Jeg laget dem selv til barnedåp, tok en liten fotokartong, hvor jeg klistret på med putetape som jeg kjøpte i fotobutikk et lite bilde av babyen, og ved siden av skrev jeg navnet med gulltusj... enkelt, billig, greit og pent...

En annen dåp kjøpte jeg noen små trehjerter i tre, som var malt i rosa eller hvitt, og brukte et lite silkebånd og hang det opp på glasset. På hjertet skrev jeg med gulltusj...

Og til mitt bryllup bestilte jeg på kortbutikken... Litt dyrere, men enkelt... lagde en liste med navn og fikk de printet. www.kortbutikken.no

Skrevet

Tusen takk alle sammen :-) Mange gode tips! Da skal jeg nok klare å fikse noe fint til søndag...sent ute?? Meg?? Aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...